[PC] X3: reunion

Discussie in 'Games' gestart door eprode, 20 dec 2005.

  1. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand deze game al gespeeld? Ik heb em gevraag voor men kerstpakje want het ziet er echt een zalig spel uit! Het is een space game (of hoe dat ook noemt) met bijna oneindig lange gameplay. Je kan zelf vechten enzo (in cockpit vieuw) en ook schepen kopen en een ganse vloot bijeensparen. Je kan piraten en trading ships enz overvallen(maar dan ben je dus zelf een piraat) maar je kan ook de goede weg nemen en zelf traden, en zo kan je zelfs een hele empire starten. Er is een uitgebreide verhaallijn aanwezig maar je bent volledig vrij om deze te volgen of gewoon je eigen gangetje te gaan.
    Je kan zelfs oorlog voeren met verschillende alien rassen en fabrieken bouwen enz. De grapics zijn echt knap btw :eek:
    heef er iemand al ervaringen met dit spel? Het is nog maar een paar weken uit
    plaatjes:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    zoals je kan zien zijn de graphics echt zeer knap, dus zal je ook wel een stevig systeempje ndig hebben om het te kunnen spelen. Ik kan alvast niet wachten tot kerstmis :p
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  2. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    op welk platform is het te spelen?
     
  3. Victor

    Victor Guest

    Aan de beschrijving te zien de PC. ;)
     
  4. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
  5. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    het komt ook uit op xbox (of moet nog uitkomen op xbox) bij mij ligt de pc versie alvast onder de kerstboom :p
     
  6. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alvast enkele screens in de beginpost gezet, ik denk dat met het zien alleen al van deze screens er al enkele overtuigd zulen zijn om dit spel te halen :) als je fan bent van het genre natuurlijk
     
  7. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom staat deze game in de pc. want deze is/ komt in dit kwartaal uit.

    Frontpage
     
  8. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat het ook een pc game is en die is al uit
     
  9. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Is het een MMORPG ofzo?
     
  10. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een soort homeworld alleen dan beter
     
  11. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dis geen RTS hoor, is een soort RPG
     
  12. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    het is idd geen rts, je kan kiezen of je met 1 space ship vliegt ( in de cockpit dus en met de muis sturen en schieten) maar je kan ook een hele vloot aan schepen maken en zo machtiger en machtiger worden, ik denk dat deze schepen niet bestuurd kunnen worden dan maar dat je ze zelf een route moet geven ofzo, ik weet het zaterdag pas als ik em speel :p
     
  13. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of deze game inmiddels al uit is voor de xbox, of wanneer de release gepland staat?

    EDIT:
    Na wat verder zoeken ben ik feitelijk niets wijzer geworden; maar ik heb wel wat data gevonden:
    * 01-09-2006 (Gamestracker)
    * Q1 2006 (Xequted)
    * Cancelled! (Team Xbox)

    Naja, we wachten af... Het lijkt mij iig een ubertoffe game!
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2006
  14. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik heb ook op deze zitten wachten.. en toen ik zag dat hij uit was was ik echt blij, maar dat werd snel minder toen ik zag dat hij voor de pc uit was.. nja dan nog maar ff afwachten en zien he:)
     
  15. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb het zelf even 10 minuten gespeeld om te kijken hoe het was, had em van internet vandaan getoverd. De reviews scoorden niet echt hoog namelijk en bovendien had ik gehoord dat het best pittig was.
    Tzag er zeker goed uit, al had ik echt geen id wat ik moest doen in het begin. Maar dat kan aan mij liggen. Van de gameplay heb ik niet echt veel meegekregen. Misschien dat ik em nog een keer ophaal.

    Kheb niet verder gespeeld, omdat de crack nogal gedoe was.
    je hebt trwns geen cockpit (je ziet em niet althans), maar tis wel first person.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2006

Deel Deze Pagina