Direct Connect ?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door unXist, 22 jan 2006.

1. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik wil graag met een maat van me hier uit de straat Total Annihalition online tegen elkaar spelen maar om een of andere reden werkt dit niet (terwijl het toen de game net uit was wel werkte :confused:) Maar iig, nu las ik ergens op een site (zal geen reclame maken ;)) dat er een programma is te vergelijken met wat Xbox Connect/ Xlink voor de Xbox is, een programma dat LAN-play via internet mogelijk maakt, waar ik het las werd het "direct connect" genoemd maar als ik dan op internet ga zoeken krijg ik alleen resultaten van DC++ en die moet ik niet hebben, iemand enig idee waar ik het goede programma kan vinden ? En als Direct Connect ook niet gaat werken, bestaan er nog andere programma's die met deze functie ?

mvg,
    FR@

2. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja xboxconnect

3. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoelt dezelfde werking als xbox connect maar dan voor de pc

al zou ik het zo snel ook niet weten sorry8)

4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de poorten voor xboxconnect/xlink wel geforward in je firewall/router?

5. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    mensen ik bedoel dus geen Xlink/XBox connect, ik bedoel dat er ook zon programma voor PC games bestaat dat de mogelijkheid bied om met de LAN-functie in games over het internet te spelen, dit is niet voor nix het pc gedeelte van het forum ...

6. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je nou zijn ip adres invoer werkt het dan ook niet?

Deel Deze Pagina