Hoezo valt blinx tegen dit is toch een kei brute game en in de PU heeft SC ook een 9.En wij hebben de ene helft de box en de andere discovery kunnen wij dan toch gamekings kijkuh.
Nou, kwa verwachtingen dachten we allemaal dat Blinx de concurentie met Mario aankon, maar aangezien hij overal vrij lage punten haalt, is hij toch overhyped. Oke, het is een goeie platformer, maar maakt eigenlijk de hooggespannen verwachtingen niet waar.....
[offtopic]Volledige reviews overkopiëren van andere sites mag niet en "insider reviews" kinppen-en-plakken mag al helemáál niet. Daar kunnen de mensen van Xboxworld veel problemen mee krijgen dus ik adviseer je je post snel bij te werken, pacboyslim.[/offtopic] Ontopic: Dit maakt het wachten natuurlijk nóg ondraaglijker!
Blinx is anders dan mario. Mario is beter in pure platform actie, maar dat neemt niet weg dat Blinx beter kan zijn! Splintercell is echt wel dope!
Hopelijk plaatsen ze de oude afleveringen van GameKings op internet net zo als is gedaan met GameQuest, is altijd leuk ok nog een keer te kijken. Ik kijk morgen GameKings, heb het laten opnemen door een vriend van me.. LOL.
gamespot geeft SC een 8.6: framerate dropped zo nu en dan oa en sommige levels moet je te vaal over doen omat je ze maaar op 1 manier kan spelen. 8.6 is nog steeds erg goed, maar als ik het zo lees is splinter cell niet voor iedereen weggelegd. sommigen zullen hem helemaal te gek vinden maar minder hardcoregamers zullen hem te moeilijk vinden. maar dat is mijn mening.
F* gamespot....ik kan echt niet meer w88 tot die game eindelijk uitkomt...als iemand em ergens ziet liggen.....DIRECT POSTEN!!!!
Ik heb hem gepre-ordered bij de Games & Zo in Hilversum. Mij is verteld dat ik hem waarschijnlijk woensdag de 27ste kan komen halen.