Jeugd herinneringen!
Geweldige reeks inderdaad! Persoonlijk heb ik hier ook veel plezier mee beleefd. Als ik terug denk aan de eerste Samurai Spirits lopen de rillingen nog over mijn rug! Het wapengekletter, de characters, sound, gameplay, fantastisch!
Dit alles was in het Snes tijdperk, en toen verscheen er opeens de heilige Neo Geo! Grafisch blaaste SNK alles wat toen op de markt was/verscheen met gemak weg. Maar ja, die prijzen hé! De console was nog enigzins te betalen (hoewel dat voor een kind van rond de elf lastig is LOL). De games kosten toen tussen de 200-700 euro...pfff.
Momenteel speel ik dit spel al een tijdje op mijn Japanse PS2 die ik speciaal heb geimporteerd voor fighters als deze. De release is inderdaads nog niet bekend, maar zodra ik het spel in de schappen zie liggen trek ik mijn pin pas en haal ik hem door de gleuf
Op X-live is dit natuurlijk meesterlijk, misschien kom ik je daar ooit wel tegen Nemesis?
Het lijkt erop alsof Ignitionentertainment problemen heeft met de distributie en dergelijke, er zit namelijk wel heel erg veel verschil in de verschijningsdatums tussen Jap/Usa en Europa! Maar goed, we wachten af...
Laatst bewerkt: 13 jan 2006