Morrowind TE groot??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect_Shit, 18 nov 2002.

1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu Morrowind een paar dagen, en mijn indrukken zij zeer positief, maar wat me wel een beetje irriteert is dat de wereld zo immens groot is..
    Want in elk dorpje zijn behoorlijk wat sub-queesten te vinden, en ik ben alleen nog maar in het zuidwesten gebleven, en ik speel het best wel lang denk ik (zo'n 18 uur afgelopen weekend :eek: ) en vandaag 4 uur al :eek: .. (is dit verslaving or what ;) )
    Maaruh... is de wereld niet TE groot, want als je echt alles wilt oplossen, en je speelt dag en nacht, ben je wel minstens bezeig tot Fable 3 (eerst Project Ego).
    Natuurlijk is het relaxed dat je veel kunt ontdekken, maar dit is echt gigantisch!

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is ook de bedoeling van het spel... er zitten echt heel veel steden in en het houd je ong. 500 uur bezig is gezegt. ik vind het spel best wel mee vallen, elderscrolls 2 daggerfall was 2 keer zo groot :p maar je kan je toch makkelijk verplaatsen met silt strider of boten enzz...

3. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar via boten of silt rider verplaatsten is niet leuk, je moet gewoon te voet gaan! jeetje wat een beleving is dat.
    ben met dit spel wel een tijdje zoet mee totdat Star Wars Knight Of The Old Republic komt.:9

4. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad man. Het spel is TE groot. Je moet gewoon je geld terug vragen en een wat kleiner spel uitzoeken.
    Ze hadden het wat duidelijker moeten vermelden.

zoiets bijv.

................................................................................................
    Waarschuwing : Dit spel bevat meer als 10 uur gameplay !!!
    ................................................................................................

dan kijk je wel beter uit voor je dit onwijs vet spel gaat spelen

5. -=[SkuLL]=-

-=[SkuLL]=- XB0)(0R

Leuk Bevonden:
    0
    het is idd best wel een welkome afwisseling op het gros van de andere spellen die je vaak in een of twee weekenden wel uit kan spelen.
    Ga Morrowind zeker kopen, maar suckt het combat systeem nou echt of valt het wel mee? (kan wel een review gaan lezen daarvoor, maar ik vertrouw jullie wat meer8)

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    LOL!
    neej, zo bedoel ik het niet. In het begin lijkt het nogal overweldigend.. Er zijn zo veel details dat het echt veel te veel lijkt om ooit uit te spelen...
    dat id heb ik dan, maar ik kan ook fawt zijn natuurlijk ;)

7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het combat systeem wel meevallen eigenlijk, vooral magic spells zijn heel cool om te doen, je kan ook heel veel wezens oproepen om voor jou te vechten 8)

8. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Maar ik vind het zekers!! wel een vet spel... Het combat systeem valt best mee als je "automatically choose best attack" aanzet.
    Zo kwam ik daarstrax ineens een soort van 10* te grote hond tegen, die me in 2 happen dood beet 8)

9. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Begrijp ik uit deze topic dat het spel al in de winkels ligt?

10. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Goed zo jongen8) Maar... ik ben vanmiddag in Den Bosch geweest en daar hadden ze m bij 3 van de 3 :) winkels niet... in 2 hadden ze m nog niet eens gehad, en bij de FRS was ie UITVERKOCHT!!8) (steeds meer xboxers dus:))

11. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het met de algemene sfeer? op enkele screens die ik heb gezien zag het een beetje dark uit allemaal... (slaat vooral op de lichtsterkte)

12. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    ey! niet spotten met mij! :{
    Ik ben dus inderdaad bij 4 winkels geweest waar ze hem allemaal niet hadden dus vind je het gek dat ik ff vraag of hij nu wel in de winkels ligt...

13. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Te groot.. nee daar geloof ik niet in..

Het spel geeft je volledige vrijheid in een geheel verzonnen wereld, dit kan sommige mensen afschrikken, maar ik vind et gewoon geweldig! Ik word opgeslokt in een wereld wat niet de wereld is waar wij nu in leven, een wereld waar alles in kan.

En dat ie groot is vind ik alleen maar mooi! Veel variatie, veel te ontdekken, veel te doen.. hulde

14. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Dan moet je eens een torch of gewoon een kaars gebruiken.
    Check dan die lichten eens!. :9

Ik ga maar weer verder spelen. Damm ik denk dat ik vandaag maar weer eens ziek thuis blijf. mzzls

15. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ligt eraan of je s'nachts of overdag speelt :)

16. dT™

dT™ Guest

Ligt dat nou aan mij of duurt het laden van Morrowind SUPER LANG
    duurt gewoon 2 minuten of sow
    maar et spel zelf is vet
    alleen ik ben nu battlemage en ik raak nog steeds BIJNA nix met zwaard
    :confused:
    greetz

17. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het spel zelf nog niet, ik ga het zondag bij de game-expo kopen. maar hoe werkt dat vechten met een zwaard? Je moet met de rechter tricker aanvallen ofzo? lijkt mij best lastig in 1st person en wat speelt beter 1st of 3th person?

18. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Brilliant spel, de grootte ervan maakt het juist extra cool, je bent gewoon vrij in wat je doet. En wie wil er een spel die je in 10 uur uitspeeld liever dan 1 van 500 uur?
    En idd Daggerfall en Arena waren veeeel groter. De 2x is nog wel wat zuinig, ze zijn echt veeeeel groter.

19. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    voor vechten gebruik ik zelden nog een zwaard..

Ik gebruik vooral magic... dat ruled echt...

ik ben (pas) level 15 en kan met magic al vijanden aan die eigenlijk nog te sterk voor zouden moeten zijn...

alleen is het soms wel irritant om de souls van vijanden in zo'n steen te krijgen (ik vergeet het altijd hehe, ben ik zo blij dat ik eindelijk een (zeer) sterke vijand heb verslagen, dat ik vergeet zijn soul mee te nemen :d)

magic is echt the key in dit spel, met magic kan je het trouwens ook wel heel makkelijk maken..

ik heb bijv een schild geënchant met constant effect lightning, zo wordt er steeds lightning geschoten op iedereen die bij mij in de buurt is :D

maar om het constant effect te krijgen heb je wel de soul van een golden saints nodig...

20. -=[AtC]=-

-=[AtC]=- satan

Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind is inderdaad erg groot....
    de omgevingen zijn erg indrukwekkend en mooi, alleen die laadtijd is erg lang.... maar dat is dan ook het enige minpuntje voor mij.....:D

Deel Deze Pagina