Ik wil ook bitte advies. Allereerst heb ik mijn xbox al een tijdje, maar de 2 spellen die ik erbij kreeg zijn nog steeds al mijn spellen (Halo & Oddworld). In eerste instantie was de dvd-optie belangrijker voor me ]:- Echter ik ben klaar (en heb binnenkort wat meer tijd) om meer te gaan spelen. Mijn favoriete genre is altijd al rts geweest. Dus SC zal ik meteen aanschaffen. Verder wil ik graag het allerbeste racespel (hou van realisme en goede gameplay, tuning moet niet al te belangrijk zijn), het allerbeste voetbalspel en de allerbeste rpger van dit moment. Het liefst wil ik advies van mensen die daadwerkelijk verschillende spellen van hetzelfde genre hebben gespeeld zodat het advies weloverwogen is. Het heeft verder ook niet veel haast ik heb wel wat geduld en ben bereid een maandje te wachten als er echt een of andere kraker uit gaat komen. Dus als je bv zegt fifa 2003 is de retevetste voetbalkikkker van dit moment, MAAR over een maand komt sucker2004 uit en die is nog veel retevetter dan wil ik wel wachten Ik hou niet van xtreme games en ook niet van een hoog nintendo gehalte, dus bv Blinx schaf ik misschien wel aan maar is niet mijn eerste keuze en bv Tony Hawk schaf ik sowieso niet aan Evt. andere goede rts-tips of evt. een goed boksspel-tip hoor ik ook graag. Ben ik jouw favoriete speltype vergeten? sorry maar dan hoor ik daar ook graag de tip over. Geld heb ik (nog) wel
Even over dat racespel, Sega GT2002 komt volgens mij wel overeen met je wensen. Lees de samenvatting maar eens door. Je kunt (en zal ook moeten) tunen, maar de mogelijkheden zijn beperkt en het werkt vrij eenvoudig.
Gezien de datum dat je geregistreed bent hierro heb je Sega waarschijnlijk al wel. Zal wel bij je Xbox gezeten hebben. Zodoende heb ik het spel ook in mijn voorlopig nog steeds groeiende collectie zitten.
Nee heb ik niet hoor (ik heb me xbox echt al een poos). Maar ik ging er al vanuit dat het tussen Sega GT en CMR 3 zou gaan. Wordt Sega beter dan CMR 3 gevonden? Nouja misschien moet ik niet zo moeilijk doen en gewoon aanschaffen die hap.
Allerbeste Racer op dit moment.. Als je van Rally houdt Colin McCrea, als je meer van normaal racen houdt Sega GT.. Arcade achtige races PGR. Zo te zien aan jouw topic denk ik dat je Sega GT het leukst zal vinden RPG das makkelijk Morrowind,.. er is er namelijk nog maar 1.. Fable (voorheen project Ego) komt er ook aan maar dat duurt nog wel ff en Crimson Skies lijkt me ook wel wat worden.. Eventueel leuk zou je denk ik ook wel Silent Hill vinden hoewel dat geen rpg is. Voetbalspel kan ik je geen advies geven.. ik hou namelijk niet van voetbalspellen. alleen Sega Soccer Slam lijkt me wel lachen. Wat boksspel betreft Rocky.. ik heb hem zelf niet maar wel gespeeld en ik vond hem erg lache.. Gameplay zit ook wel goed in elkaar en ik heb er ook goede reviews over gelezen. Als je b.v. van FPS houdt is er Halo en Timesplitters.. ik heb ze zelf beide en ik vind ze allebei enorm tof.. Halo is iets beter als timesplitters (in ieder geval zit er in Halo nog een goed verhaal) in single player tenminste maar in MP ontlopen ze elkaar niet vind ik.. Timesplitter is meer humor.. Als je beide kan kopen zou ik dat zeker overwegen..
Mooi uitgebreid Voor de duidelijkheid Halo heb ik dus wel en ook Oddworld. Dat lange wachten had te maken met mijn quake verslaving(4 jaar al) en die heb ik de laatste maanden pas af kunnen schudden (ik tril nog wel wat maar verder zie je niets) Morrowind is de enige, duidelijk dan wordt het die dus. Rocky had ik overigens toevallig op een frans gamekanaal gezien en het zag er zeker niet slecht uit, dus die houd ik aanbevolen, zo ook Timesplitters. Die anderen ken ik niet, ik zal er even wat reviews over oprakelen. Damn ik raak opgewonden
thx.. Dat zijn zeker geen slechte spellen om meteen bij je Xbox te hebben .. heb ze ook allebei.. hehe nou dan kan je over een tijdje een nieuwe verslaving beginnen op de X als unreal komt.. Yep.. kwa rpg is er nog weinig keus, ik heb hem zelf (nog) niet hij is in bestelling maar hoewel het geen 10/10 titel is schijnt ie best goed te wezen.. Geloof dat ie kwa reviews gemiddeld een 7,5 tot 8 krijgt en dat is zeker niet slecht. En met RPG's is het toch altijd een persoonlijke kwestie.. Ik vond hem zelf best aardig spelen en dat is al heel wat van iemand die niet van boks spellen houdt.. geloof dat 1 van de grote nadelen was dat je alleen career mode met rocky kon spelen... Timesplitters is echt gaaf.. Speel hem geregeld met mijn broertje in MP en dat is enorm lachen.. De controls is wel ff wennen want die zijn ietwat anders als in Halo.. Ook beweegt ie anders.. Ik zou hem eerst ff proberen in een winkel want sommige mensen krijgen last van hoofdpijn met dit spel (door het bewegen) Geloof dat Xenior dat heeft maar dat zou je ff aan hem moeten vragen.. Xseen? Van Fable en Crimson Skies is al veel hier te vinden.. Maar zoals ik al zei beide moeten nog uitkomen.. Zelf vind ik Enclave ook best leuk, dat is meer een adventure spel met wat RPG elementen..
Hoofdpijn van TS2??? Dat heb ik nu ook!!! heb het spel sinds 2 dgn. en al 2 dgn, last van koppijn en misselijkheid na het spelen... Nog meer gegadigden??? :r
Dat heb ik inderdaad al van wat meer mensen gehoord.. En zelf heb ik er ook een beetje last van als ik op een kleine tv speel.. Op mijn eigen tv heb ik er weer geen last van.. Ook wel gehoord (maar of dit waar is weet ik niet) dat sommige mensen er minder last van hebben als ze de x box op 60 hz setten..
Neuh, geen hoofdpijn hier. Ik zou je willen adviseren om SEGA GT 2002, Colin Mcrae Rally 3, Jet set Radio Future, Timesplitters 2 en Silent Hill 2 (die ik op de PS2 heb) te kopen of een keuze te maken hieruit. Misschien Hitman 2 nog als je wel van een uitdaging houdt en dan binnenkort Splinter Cell. Dan heb je van elk genre het beste wat er is in huis.