Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook 1 van oktober gekregen,maar die is nu al kapot.Kreeg 1 dag later gelijk 3 rode lampjes.Ze kunnen beter gewoon gelijk nieuwere geven,dan die gerepareerd consoles,want dit is niet leuk als je constant een nieuwe xbox360 moet aanvragen bij MS.Aanstaande week krijg ik me 4de xbox360,want 2 daarvan hadden 3 rode lampjes,en de eerste had de foutmelding E67.Ik hoop echt dat die 4de echt goed blijft doen,want anders is het wel heel gek aan het worden|:- |:- .Je krijgt gewoon de kans niet om aan een console te wennen,want elke keer is er wel wat.

Laatst bewerkt: 22 jan 2006
  2. Freaky800

Freaky800 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dit zou de werking van het apparaat niet mogen beinvloeden

3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    uw vierde hehe.

moest da bij nen amerikaan voorvallen ze zouden microsoft voor de rechtbank slepen

4. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Wow dat is wel hel erg.

5. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    yep moest da bij mij gebeuren amaai kwordt zot

6. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeg dat wel,maarja wat doe je eraan?Ik zelf denk dat er soms wat fouten daar worden gemaakt en dat ze bijvoorbeeld een console repareren en dan gewoon geven aan een persoon die er 1 nodig heeft,zonder eerst echt lang testen en dan vooral op de lange termijn.De meeste xboxen gaan kapot na een aantal dagen of weken.Ik hoop dat die 4de toch wel jaren en jaren goed blijft doen,maarja dan moet ik er toch eerst op wachten voordat tie komt.De mevrouw van UPS wilde er 1 gaan halen binnekort,maar denk er toch eerst over na,want ze moeste er al meerdere kapotte xbox360's ophalen.

Het is jammer dat er wat fouten zijn meej de 360,want het is zeker een hele leuke console,waarmee je uren en uren kan vermaken,maar dan moet het niet kapot gaan natuurlijk;)

7. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Wow.
    3 kapotte 360's en dan zo'n hoge score op je gamercard, da's verdraaid knap hoor! 8)
    Maar ik begrijp dat je 4e 360 alweer binnen is want je was 45 minuten geleden nog Kameo aan het spelen.
    Doet deze het nu dan eindelijk goed?

8. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat ze nog steeds vergeten zijn om me 2de xbox360 meej te nemen.Deze 2de doet het de ene keer wel en de andere keer niet.Vanmorgen kreeg ik met deze weer 3 rode lampjes en de CDlade maakt in het begin een raar geluid.Gelukkig kan ik daarom wel gewoon verder gamen totdat die nieuwe komt.Mijn allereerste deed het 3 weken prima,maar kreeg toen ineens de foutmelding E67.De hoge score komt omdat ik bijvoorbeeld Need for speed het uitgespeelt en Kameo,en met PDZ en Project Gotham 3 al aardig wat dingen heb behaald.

Laatst bewerkt: 22 jan 2006
  9. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Mijn serienummer werkt niet :eek: :'-(

10. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    ?? Waar niet?

11. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Als ik mn console wil registreren ... Hij bestaat niet :eek:

Oeh...een imaginary xbox

12. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    @freaky800 : ok bedankt :)

pS waar kan je zien wanneeer die is gemaakt ??

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Achter kan MFR

14. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je effe Xbox hulplijn bellen. Waarschijnlijk staat ie bij hun al in het systeem of is er iets fout gegaan.

15. denjac76

denjac76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen garantie meer????

Helaas is de DVD speler van mijn 360 kuren gaan vertonen. Meer lawaai gaan maken (rare tikkend geluid) en bij sommige schijfjes resulteert dit zelfs in krassen aan de bovenkant van de dvd (en nee ik beweeg de console nooit en hij staat in horizontale positie). Ook haperen de beelden bij DVD's. Maar goed, MS gebeld en zij gaven aan dat de console gerepareerd kon worden. Gezien de redelijke positieve geluiden over de service van MS mijn 360 vol vertrouwen opgestuurd. Volgens de servicedesk moest ik zelf een doos regelen (dus niet UPS die er een meeneemt, dat waren ze mee gestopt). Zo gezegd zo gedaan. Pakketje werd keurig netjes opgehaald. Volgende dag gebeld om te vragen hoe lang het zou duren en vervolgens vertelt de MS medewerker doodleuk dat de 360 direct is teruggezonden omdat deze zou zijn opengemaakt. Ik heb er zeker niet aan gezeten (heb zelfs extra garantie gekocht) maar volgens MS is het oordeel van het reparatiecentrum heilig en is er geen discussie mogelijk. Enige wat zij konden doen was foto's opvragen. En hoe lang dat ging duren werd niet duidelijk. Je kunt je voorstellen dat je dan ff helemaal gek wordt. Wellicht is er een fout gemaakt maar daar heb ik nu niet zoveel aan. Ik heb direct een klacht per mail verstuurd maar weet niet zo goed wat ik verder kan doen. Voorlopig zit ik met een niet goed werkende 360 zonder garantie en weet ik niet wanneer MS hier op gaat reageren. En ja ik heb al een paar keer het sevicenummer gebeld maar hier blijven ze herhalen dat ze alleen maar op de foto's wachten. Iemand hier misschien ervaring met dit probleem????Ik zie zelf ook niets vreemds aan mijn 360.

16. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier nog geen ervaring meej,ik verwacht deze week me 4de xbox360 omdat me andere 3 kapot zijn gegaan|:- |:- .Maar als jij echt niets aan je xbox360 hebt gedaan,sta je zeker in je gelijk;) .Ik zal zeker de druk opvoeren,want wie weet hebben ze daar bij het service centrum iets verkeerds gedaan.

Ik hoop dat je snel een werkende xbox360 krijgt van MS.

Laatst bewerkt: 23 jan 2006
  17. TJ WHITE

TJ WHITE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn toch onvoorstelbare verhalen. Vandaag heeft UPS mijn kapotte X360 komen ophalen. Ik was eerst deftig pissed, nu hoop ik alleen maar dat ik zonder problemen een nieuwe console krijg die werkt en vooral BLIJFT werken.

Vreemd toch dat zoveel consoles perfect werken voor enkele weken en er dan plots de brui aan geven zonder dat er iets is veranderd aan je setup. Op internationale fora staat het vol van zo'n meldingen.

Erger nog vind ik de mensen die hier verschillende kapotte consoles achter elkaar krijgen. Je zou verwachten dat ze vervangende consoles toch extra grondig testen.

18. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja lijkt me ook wel,maar ik heb er niets van gemerkt.Heb in totaal van MS 3 kapotte xboxen gehad en ik wacht nu op mijn 4de:'-( :'-( .Soms denk ik dat ook van:Test het eerst voordat je het uitbrengt of toe stuurt naar een klant.Ahja zolang je Garantie hebt,moeten ze je goed en degelijk apparaat leveren.

19. Barbossa

Barbossa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraag. Hoe lang duurt het (gemiddeld, ongeveer) voordat de problemen beginnen zich voor doen. Ik heb vrijdag xbox 360 aangeschaft en ben bang dat ie binnenkort iets krijgt.

Laatst bewerkt: 23 jan 2006
  20. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste mensen voor zover ik weet komen de problemen direct in het begin of een aantal weken later.Je hebt ook kans dat je er totaal geen last van krijgt,en dan mag je heel blij om zijn.;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina