het was bekend dat UC uit zou komen op de 15e, maar nog steeds GEEn spoor van de game. Bij e-plaza wisten ze niet wanneer hij binnen zou komen, net als bart smit, en free record shop. heeft iemand de game al OF meer informatie, plz reply
hmmz is dit niet een spel die je in single iets te snel heb uitgespeeld ??? lijkt me meer iets voor xbox live (en dat word echt bruut heheh)
uc, nej niet voor mij, speel nu unreal tournament 2003 met hoogste detail op de pc(toen ik alles op hoog zette, hoorde je iets van O MY GOD!)
Toch wel leuk dat je UC ook kan spelen op een systeem die maar 1 vierde kost van je PC. Zet je wel aan tot nadenken waarom mensen voor de Xbox gaan. Ik moet wel zeggen dat ik liever met klavier en muis zou spelen op een top PC. Maar momenteel ben ik toch blij met mijn goedkope Xbox die hetzelfde kan leveren voor minder geld. Die controller ben je snel gewoon en als we ooit online gamen zit iedereen met dezelfde hardware en controller. Dan kan je pas praten van een eerlijke strijd.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. UT is zeker leuk op de xbox maar Unreal2003 op mijn Radeon 9700 pro ziet er toch wel mooier uit. Maar prijs/prestatie verhouding wint de xbox want alleen voor de vga kaart koop je al bijna 2 xboxen voor.
Natuurlijk zal het mooier zijn op jouw systeem en daarom heb ik ook vermeld dat ik het liever op die manier zou spelen. De gameplay is in ieder geval hetzelfde en online kan je binnen enkele maanden ook fraggen. Ik wil alleen even kwijt dat ik blij ben voor dat goedkope alternatief dat Xbox kan bieden.