DVD's en 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MoonieB, 5 dec 2005.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    als je een draadloze controller hebt zie ik sowieso niet het nut van zo een afstandsbediening , alleen als je een controller met draad hebt kan ik het nog wel begrijpen
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff een xbox360 is voor games en niet voor dvd dus ik zou hem niet opsturen en ik hen zelfs nog nooid dvd op bekeken dus ik kan niets zeggen
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    het bespaart je wel ruimte als je je gamesconsole en dvd in 1 apparaat kan stoppen, als je dat doet (ik dus) wil je wel dat dat apparaat het goed doet ;)
     
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, wat is het nut van de afstandbediening dan T.O.Z. van de controlller?
    Zijn het alleen de leuke knopjes of kun je er bepaalde dingen mee doen die je met de controller niet kunt? Zoals music streamen ofzo.
     
  5. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenijk is die afstandbediening een media controller dus speciaal voor media center
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha, dus hij is eigenlijk alleen van echt ' nut ' als je een media center hebt?
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    het enige wat ik me zo zou kunnen bedenken (dus zonder verdere info over de afstandsbediening) is dat het icm met je media center een voordeel kan zijn (misschien heb je dan 1 afstandsbediening minder nodig...) :{

    //EDIT
    ff opgezocht bij de dixons:
    minder afstandsbedieningen dus...
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    maar jongens wat een spel voor zo'n afstandsbediening.

    ik gebruik het niet. waarom ik kijk geen dvd en ik heb geen media center
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dan zit je hier in het verkeerde topic ;)
     
  10. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, wat zeuren jullie over de Media Remote. Hij is toch gratis, toch een leuke extra...

    Als je nou het nut vraagt van de Universal Media Remote... Tsja, dat is dus gewoon een nutteloos ding. Niet voor de mensen die de Media Remote niet meer bij hun Premium krijgen. Maar die zullen hem nooit kopen. Echt voor de mensen met een Media Center Extender.
     
  11. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies, echt kut dat ze hier niet ff aandacht aan besteed hebben. Ik wacht ook ff af op een rustige periode met opsturen. Heeft iemand hem trouwens al opgestuurd vanwege dit probleem?
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb gisteravond 2 dvd's gekeken (beide kopieen), en ze deden het allebei prima.
     
  13. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Het lijkt erop dat hij oude/goedkope dvd's veel slechter afspeelt als de wat betere dvd's.
     
  14. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Afstandbediening is kleiner, dus handiger, controller moet je 'aan' laten staan en dus gaan je batterijen langzaam leeg en controller zal dus na x minuten zelf uitschakelen. Op de afst. bedenieing zitten uiteraard toetsen die je niet op je controller hebt. Maar het belangrijkte "voordeel" is voor mij de afmeting: ding leg je iets makkelijker naast je andere afstandbedieningen, dan de controller :)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    aan laten staan :confused:
    niet iedereen heeft een draadloze controller... :'-(
    ;)
     
  16. trinitro

    trinitro Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 100 hz CRT TV.

    Als ik de XBOX360 op 60 Hz instel, krijg ik framedrops tijdens het weergeven van mijn DVD's, maar zijn de video's van Kameo goed.

    Als ik de XBOX360 op 50 Hz instel, krijg ik geen framedrops tijdens het weergeven van mijn DVD's, maar zijn de video's van Kameo niet goed.

    Dus dat wordt switchen.

    Hoe het gaat op een andere TV weet ik niet...
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Precies hetzelfde hier. 100Hz JVC.

    Of je drukt je guide button een paar seconden in, en kiest gewoon Turn Off Controller.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2006
  18. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik hem op 50 hz zet komt er rechts zo'n yes/no vraag waar je op yes klikt. Als ik vervolgens weer op 50 hz klik krijg ik die bevestiging weer. Hoe moet ik dan weten waarneer ie echt op 50 hz staat?
     
  19. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Exact het probleem dat ik ook heb. Nou is het niet zo'n heel groot probleem, maar niet erg handig.

    Ligt dit aan de tv of aan de x360?
     
  20. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    DVD Probs.

    Ik heb MS een mailtje gestuurd met de vraag of er iets gedaan kan worden aan de haperingen en problemen met het geluid. Dit is wat ik terug kreeg :

    "Hallo Ward,

    Bedankt voor het schrijven naar Xbox Customer Care Support.

    Mijn naam is ... en ik begrijp dat u een vraag hebt over het gebruik van dvd's de Xbox 360.

    Allereerst moet u nagaan of u ook problemen hebt met meerdere dvd's (test er tenminste 10)
    Als u problemen heeft met meer dan 5, ga ik u al onmiddelijk vragen om contact op te nemen met XBOX CUSTOMER CARE want dan moet u Xbox 360 gerepareerd worden.

    Heeft u enkel problemen met 1 of 2 dvd's, dan kan dit gewoon een probleem zijn tussen de Xbox 360 en die specifieke dvd.
    Gebruikt u een versterker voor audio? want vaak moet je bij versterkers de audio vertragen of versnellen ten opzichte van het beeld.

    Mocht u verdere vragen dan verzoek ik u om een reply hier op te sturen of telefonisch contact op te nemen met Xbox Customer care.
    Telefonisch kunt u ons enkel bereiken met een vaste telefoonlijn.

    Alle informatie hier is alleen geschikt voor Europese regio markt en consoles.

    Bedankt voor het gebruiken van XBOX customer support e-mail.

    Vriendelijke groet,

    ...
    XBOX customer Care Support.
    Alle informatie hier is alleen geschikt voor Europese regio markt en consoles."


    Kortom, mijn precious 360 moet gefixed worden. |:-
    Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen en dat we over enkele weken fatsoenlijk DVD's kunnen kijken!
    Groet
     

Deel Deze Pagina