Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij mag je met de 60 dagen licentie niet de "update roll-up 2" pack downloaden en kun je dus ook geen connectie maken met je Xbox360.
     
  2. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
  3. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb geen orginele xp maar het doet het wel.:9
     
  4. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel kan wel is pure onzin dat je een legale media center nodig hebt ik heb ook een illigale versie en het werkt perfect.. en die validatie van 60 dagen daar heb je een crack voor :p
    ms is makkelijk te kraken dus hahahahahaha maar een illigale versie werkt dus ook ;)
    ik heb lkkr 120 € bespaart ;)
     
  5. peterzelf1

    peterzelf1 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Xbox 360 aangeschaft en heb grote problemen om deze te activeren in mijn netwerk met Linksys router en Windows Media Center PC. De Xbox ontvangt een IP adres, maar communiceert niet met de PC. Als ik de setup doorloop en de code invoer in de pcsetup, dan verifieert de pc vervolgens de code en geeft uiteindelijk aan dat deze de Xbox niet kan contacteren. Ik heb alle benodigde software geinstalleerd op de pc, Media Connect, rol, up 2 etc etc

    nu heb ik een Xbox "Core" systeem en dus geen memory card of HD. Deze is echter benodigd om van Xbox Live gebruik te maken. Zou dit ook benodigd zijn om de PC te connecten met de Xbox via mijn router?

    Alvast bedankt voor het antwoord!

    Groet, P
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat staat er bij de xbox media connectivity test .. welke firewalls heb je draaien op je pc?

    Je hebt geen HD of MU nodig om media center te kunnen gebruiken
     
  7. peterzelf1

    peterzelf1 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de firewall uitgeschakeld, ports geforward in de router etc etc ....ik heb de fout code van de Xbox neit bij de hand. Zal ze vanavond thuis posten....

    Wederom bedankt!

    Gr. P
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ok dan kan ik er even naar kijken.. Ik ga even na vragen of je inderdaad een HDD nodig hebt voor MCE ...
     
  9. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je een hdd nodig had, er wordt wel wat data namelijk voor mce op de 360 gezet. Zag het toevallig toen ik het profiel van me waifie ging kopieren naar een memory card, iets van 4mb aan data geloof ik.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    aha dat verklaart het .. je hebt dus of een MU of een HDD nodig voor MCE ..ach weer wat geleerd

    er is nu ook een google earth plug-in voor de xbox 360 MCE http://savage.org.za/GMAPMCE/gmap.mcl
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  11. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt dat eigenlijk met die plug-ins hoe installeer je die? Want die link van jou bevat een of ander opstart command tenminste dat gok ik...

    Opzich best grappig de wereld op je LCD scherm :D Zijn er eigenlijk al meer leuke/handige plug ins?
     
  12. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een klein vraagje,

    Ik heb nu sinds kort MCE 2005 UK op mijn pc gezet en heb gisteren een Hauppauge TVR-150 aangeschaft (deze moet nog binnen komen). Als ik deze nu installeer in mijn systeem en de "TV Guide" wil gaan gebruiken onder MCE krijg ik dan wel de NL zenders in mijn "TV Guide"?
    Omdat ik gebruik maak van een UK versie twijfel ik hier aan.

    Groeten,

    Bart.
     
  13. peterzelf1

    peterzelf1 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Bart,

    Volgens mij is dit geen enkel probleem. Je moet namenlijk eerst allerlei gegevens registreren, waaronder jouw provider (in mijn geval is dat de UPC). Volgens mij worden van je provider de programmagegevens gedownload.

    Groet, P
     
  14. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Iemand?
     
  15. bond007_be

    bond007_be Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    is het intussen al mogelijk om via de XBOX360 de PC waar MCE opstaat uit standby te laten komen?

    via WAKE on LAN bv.

    of heb je 2 afstandbedieningen nodig 1 voor xbox360 en 1 voor MCE pc?


    als de pc bv in een andere kamer staat en je moet die telkens manueel gaan opzetten om via de xbox dan uwe EPG te raadplegen , dat zou een domper zijn op het systeem.
     
  16. peterzelf1

    peterzelf1 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Fardo,

    Heb vandaag de MU aangeschaft en helaas nogsteeds geen succes. Xbox Live draait overigens prima.

    Dit is de foutcode die de Xbox geeft:

    W: 0000-000B
    X: 0000-F001
    Y: 0000-0000
    Z: 8016-05B4

    Heb je enig idee (of iemand anders) wat er aan de hand is?

    Groet, P
     
  17. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is dit gewoon mogelijk met wake on lan zolang je bios het ondersteund dan kun je via Xbox 360 de MCE PC opstarten. (Heb zelf nog niet geprobeerd)
     
  18. peterzelf1

    peterzelf1 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles nog weer een keer opnieuw ginstalleerd, maar helaas...........krijg geen contact.......en de foutmelding blijft hetzelfde........
     
  19. bond007_be

    bond007_be Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0

    kun je dit is proberen ? is toch een belangrijke functie vind ik.
     
  20. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een Windows media player. Welke download moet ik dan precies downloaden voor een mediaCenter? die rollup 2 ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina