1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe lading Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Joene90, 18 jan 2006.

  1. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd.
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan ik best wel kwaad van worden weetje:cool:

    In ieder geval,
    Ik zit nu al 2 en een halve week te wachten. Is dit nog redelijk of zal ik eens informeren? Ik vind het een beetje associaal dat er nu nog steeds mensen zijn die er nog geen hebben, en al helemaal dat je zo lang moet wachten.
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Reserveren werkt niet, ik ben bij de bedrijven waar ik ingeschreven stond niet 1 keer een plek opgeschoven in 3 weken or so. Bellen doen ze volgens mij ook niet aan, ze verkopen hem het liefst zo snel mogelijk.

    Dixons.nl en bartsmit.com in de gaten houden zou ik zeggen ;)
     
  4. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24

    Ik heb hem 28 november bij wehkamp besteld, en nog steeds niets gehad |:- .
    Bij mijn bestelstatus staat : word binnenkort geleverd :confused:
    Ik wacht nog wel even af, maar ik heb nog niemand gehoord die hem van de wehkamp al heeft binnen gehad?!
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Helemaal mee eens, reserveren werkt niet. Na 3,5 week te wachten en niks opgeschoten te zijn vanmorgen dynabite gebeld dat ze me uit de lijst mochten zetten, kreeg ik te horen dat de gast voor me de phone niet opnam en dat ik nu em wel mocht hebben, maar zei dat ze em mochten houden, aangezien ik gisteravond em bij de bartsmit heb besteld en vandaag al verstuurd is. Zou als ik jou was de bartsmit site in de gaten houden, volgens mij kan je em daar nog gewoon bestellen;)
     
  6. WiRi

    WiRi Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Er stond vandaag ook bij mij wordt binnenkort geleverd :confused: , Maar als je de informatielijn beld wordt er gezegd dat de 360 binnen een week geleverd zal worden, dus hopen maar dat dat ook zo is, ookal zei die vrouw die ik gister aan de telefoon had, dat zij ook nog in afwachting waren wanneer hij precies geleverd zal worden
     
  7. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij stond voor mij mooi gereed met mijn spelleke erbij. Kmoest enkel nog pinnen en toen was ik blij!!!

    Na 1 maand en 2 dagen wachten. Reservering: 22/12/05, Gehaald: 24/01/06
     
  8. # 1

    # 1 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd met je mooie aankoop.
     
  9. Asphyxion

    Asphyxion Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag ook maar gewoon de stad Rotterdam in gegaan op goed geluk. Op de gehele lijnbaan niet te krijgen (Dixons, FRS, Bart Smit, E-plaza, Mediamarkt). Uiteindelijk er 1 gevonden bij de Futurezone in de koopgoot. Volgens mij kregen ze er nog enkele binnen terwijl ik die ene kocht.
     
  10. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm ergens in november besteld en heb 'm afgelopen weekend via Wehkamp binnen gekregen :) 1x een vastloper gehad met GPR3. 't downloaden gaat erg snel moet ik zeggen. Demo's van 600MB heeft ie erg snel binnen :) Tevens een draadloze adapter gekocht en dat is echt een perfect ding (wel duur, btw).
     
  11. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    dan hebt ge de core versie? ja die draadloos zijn wel handig, 1 nadeel is: ik speel die snel kwijt... ;)
     
  12. Nosferatu111072

    Nosferatu111072 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weken lang gewacht op mijn 360 premium en heb hem vorige week donderdag eindelijk bij de Dixons op kunnen halen. Krijg ik net een telefoontje van de dixons dat ik mijn xbox 360 premium op kan halen. Volgens mij zit er meer vaart in de levering momenteel.
     
  13. Hasan5000

    Hasan5000 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHA !! Dit is echt niet te geloven.

    Heb vanochtend heel Leiden en Den Haag afbeld voor de premium versie....nergens was ie leverbaar, zoals verwacht..

    Ik had alleen Dixons niet gebeld omdat ik nooit echt een liefhebber ben geweest van deze winkel.

    Maar goed ik dacht: ' F.ck It ' , dus ik bel Dixons Leiden op.

    Begint die gast ineens kijkhard te lachen. Ik dacht nog:" Nou dat kan er ook nog wel bij, beetje uitgelachen worden.."
    Zegt die dude ineens " Ja, ik heb 10 minuten geleden een paar binnen gekregen".

    Kon het haast niet geloven, dus ik vraag of hij het echt over de xbox 360 premium had. Dit was het geval.

    Ik rende bijna in mijn korte broek en t-shirt naar buiten...uiteindelijk toch maar wat warmers aangedaan, hehe.
    Op de fiets een nieuw snelheids record neergezet voor regio leiden, totdat ik uiteindelijk bezweet aankwam bij de Dixons.

    Die gast wist meteen dat ik degene was die net had gebeld en begon weer te lachen...prachtig.

    Uiteindelijk de xbox 360 premium, play charge crap en PGR3 gekocht.
    Heb er nog extra garantie van totaal 3jaar bij genomen voor 50 euro extra. Nu kan ik het ding ook gebruiken als onderzetter of snijplank en krijg dan nog een nieuwe. Dat is wel geruststellend na alle verhalen van defecte consoles.

    Maar goed, ik ben nu dolgelukkig uiteraard.

    Moge alle mensen die ook graag zo'n ding willen hebben, hetzelfde geluk ontvangen dat ik vandaag had.

    Peace !!
     
  14. boatfreak

    boatfreak Guest

    en ook hier een gelukkigge (van de dixons ook :D )

    prachtig ding, draadloos je console aanzetten, prachtig haha
     
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 tekort zal blijven aanhouden?

    --------------------------------------------------------------------------------

    Het ziet er naar uit dat de Xbox 360 tekorten nog zullen blijven aanhouden, met name in de VS. Volgens John Davison, editorial director voor de Ziff Davis Media game tijdschriften, moet Microsoft op zeer korte termijn de productie weer op peil hebben om niet nog verder in de problemen te raken. "If it drags out much longer, it's just going to promote apathy rather than excitement."

    In ieder geval ziet het er niet gunstig uit voor Microsoft, zeker niet op de korte termijn. In eerste instantie had Microsoft als doel om 3 miljoen units voor februari 2006 verscheept te hebben, maar haalde tot eind 2005 slechts 1 miljoen units. Het wordt dus erg onrealistisch om volgende maand de target te halen. Volgens de NPD Group heeft Microsoft vanaf de lancering tot eind december 2005 600.000 exemplaren van de Xbox 360 verkocht. Ter vergelijking: van de originele Xbox werden 1.4 miljoen units verkocht in de eerste twee maanden. NPD analist Anita Frazier heeft hier wel een verklaring voor: "That was a new brand, and certainly now that it's established with a very loyal following and given the amount of hype and buzz they created, that is one barometer of what possibly could have been."

    Vele retailers, waaronder Circuit City, zijn ook somber over de vooruitzichten en gaan er vanuit dat het tekort zal aanhouden de komende 3 maanden. Tijdens CES 2006 gaf Bill Gates wel aan dat een extra fabriek de productie zou gaan verhogen, maar tot op heden heeft dat nog geen positief resultaat opgeleverd voor de beschikbaarheid. Wat is de verklaring voor de tekorten? Heeft Microsoft een calculatie-fout gemaakt of is het een bewuste actie met het oog op een nieuwe versie met HD-DVD speler?

    http://games.blogo.nl/?comments/381/10973
     
  16. Diekee

    Diekee Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben sinds gister zo ziek als 'n hond! moest gister eigenlijk stage lopen... maar kon gwoon niet weg omdat ik 'n emmer en wc binnen een bereik van 5M moest hebben! Het fijne was dat ik op mijn mobiel werd gebeld dat mn Xbox360 binnen was! M'n moeder voelde zich ook niet helemaal fit dus was gezellig bij me thuis gebleven en omdat ze thuis had ik haar mooi erop gestuurd om mijn Xbox op te halen... dus het apparaatje staat mooi op mn kamertje! vandaag gaat 't alweer wat beter en word halo2 weer helemaal schil gedraaid:)
     
  17. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Dixons Breda

    Ik was zojuist bij dixons (vestigingcentrum breda houtmarkt) daar hadden ze nog 2 cores en een niet gereserveerde premium (zonder afstandbediening) staan. dus voor de liefhebber....run....run...(neem gelijk voor 50 euro extra verlenging van de garantie (goeie tip post hierboven :cool: )
     
  18. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Na alle bovenstaande berichten over Dixons,besloot ik ondanks mijn al betaalde Premium maareens tebellen naar een Dixons in Zaandam.

    Deze kregen net 2 premiums binnen,en daarvan is er dus 1 van mij geheheh :)

    Straks even mijn andere 360 bij Dynabyte cancellen want dat duurt daar allemaal veeeelste lang.

    **Gaat alles uitpakken en gamen ***

    Holaaaa
     
  19. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ! :D Cool man! Die doos alleen al;)
     
  20. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb de Premium versie :)
     

Deel Deze Pagina