is sc al gesignaleerd in de winkels in nederland? begint toch wel eens tijd te worden... ze lieten bij gamekings gister nog beelden zien, ziet er echt zeer goed uit!
in leiden in ieder geval nog niet mechassault hadden ze wel net binnen bij de bart smit. dus die heb ik geseald en wel. voor 59,99, best netjes. maar de andere 60 euro zit dus nog ff in mn portomonnee, k schat morgen. dan kreeg de frs zijn lading ook binnen, ze vertelde dat ze hoopte dat ie daar bij zat (splinter cell).
Bij Discovery in Nijmegen zeiden ze vandaag dat ze splintercell donderdag 21-11 zeer waarschijnlijk binnen kregen.
Dicovery Nijmegen vertelde mij net dat SC uitgesteld is naar volgende week, maar ze weten niet precies wanneer. Ze hebben daar vanmorgen bericht over gehad. Bij FRS nijmegen vertelde ze mij dat SC volgende week dinsdag aanwezig moet zijn en dat er een hele kleine kans was dat het aankomende zaterdag was. Wel een vreemde dag, maarja M.a.w. we moeten nog ff wachten
ik heb 3 dagen geleden alweer de free record shop gebelt die zei dat SC deze week of misschien volgende week binnen zou komen.
Ik heb m gisteren gehaald en ik was net op tijd want er stond er nog eentje. Tjonge wat een mooi spel is dat zeg! De eerste levels kom je nog wel makkelijk door maar nadat.... Ik kan alleen zijn "nightvision" niet vinden. Ik snap het niet hoor.....Wat zou er aan de hand zijn? Maar misschien zit het in zijn staart......we hadden het over "Blinx" toch? O.......niet. Nou ja dan kijk ik volgende week wel weer. In "Nightvision" Zijn jullie harten al weer wat tot rust gekomen of zit je al op je scootertje naar Bart smit. ) gEINTJE.............kWAJONGENS. Splintercell gaat rulen.........
Nee zonder gekheid, ik heb een stukkie gespeeld in de Bart Smit in Zoetermeer. Zag er heel mooi uit. Ik kan niet wachten eigenlijk. Tot die tijd maar ff "Blinx" dan.