welke auto's zijn het best in sega gt

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 17 nov 2002.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb ondertussen al een stapeltje autos in de garage staan.. Maar ik race nog steeds met mijn opgefokte 206'je.. Ik denk dat het er aan ligt welk rijbewijs je heb.. ik heb ze nog niet allemaal.. (moet er geloof ik nog 1) maar met mijn 206'je race ik nog steeds (event races zijn nu zo'n 16000 waard) op veel banen is niet zo zeer pk's van belang maar meer de wegligging.. Ik weet niet zeker of je official races over nieuw kan doen en daarmee geld winnen als dat kan zou ik dat doen en je Cliootje ff wat meer upgraden.. (of je verpatst 1 van je auto's uit je garage)


    Hmm voor de grap, dit zijn de huidige "stats" van mijn 206 (uit mijn hoofd so bare with me :) )
    308 HP
    853 KG
    Racing suspension (hard setting)
    Racing brakes
    Turbo
    Racing tires
    snelste drag race tijd tot nu toe (zonder de race banden en ongetuned i.e. geen hogere turbo boost setting)
    11.896
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2002
  2. Foxz

    Foxz 343 Guilty Spark

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf begonnen met een 206 om hem daarna tot het uiterste op te voeren (met wat op dat moment mogelijk was). Toen ben ik overgestapt op een Mercedes 300SL uit 1954 die ik gewonnen had, die bak is echt een en al stijl. Oh ja, de 206 en 300SL heb ik alle twee N/A getuned, dus geen turbo's. Daarna won ik de zero, een conceptcar uit 1977 en omdat mijn 300SL niet meer goed meekon ben ik die gaan opvoeren. Dit keer wel met een turbo, simpelweg omdat deze auto al zo'n goede wegligging en handling heeft dat je het met een turbo niet echt snel zal verkloten. Deze auto rijdt heel erg goed en dat vind ik het belangrijkste (ok, een beetje snelheid mag ook wel:)). Oh ja, de auto's die ik win verkoop ik trouwens ook niet omdat ik ze straks gewoon allemaal in m'n garage wil hebben staan.
     
  3. Atavus

    Atavus Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    heej Bertjan123 waar heb je die Clio gewonnen? ik vind dat zo leet bakje.. wil hem ook hebben. ik zit nu in seizoen 2 van de GTmode. zou toch verwachten dat ik hem dan al had gewonnen :?
     
  4. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    eey bertjan, het beste is om een auto te kiezen die gewoon het beste is in zijn klasse. ik had de honda integra uit '96 helemaal opgevoerd en daar won ik alle event races mee, met het ss-licence!! want je racet met event races per klasse. als je de honda integra kiest zal je bij nooit tegen een subaru impreza of ford gt hoeven te racen (bij de races als casio cup en microsoft speed cup e.d.)!! volgens mij is het alleen zo hoe hoger je license is hoe meer de computer auto's opgevoerd en getuned zijn.
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Die Zero had ik meteen verkocht :+ Bracht geld in het laadje, tering :D
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    zonde... ZONDE :) ga je schamen..
     
  7. soylent

    soylent Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    mensche mensche,

    DE AUTO: Ford GT getuned tot 736 pk en 902 KG = onwijs snel

    grtz
     
  8. Bertjan123

    Bertjan123 Aaii

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de eerste auto die ik won, dus in seizoen 1. Was met de casiocup uit mijn hoofd, weet ik trouwens niet zeker. Is inmiddels compleet en heeft nu zo'n 469 PK. Ben nu een Lotus Esprit aan het verbouwen. Heb die dodge die je bij de dragrace wint verkocht voor 57.500 en heb nu ook de 206 te koop staan. Ik hou alleen de oldies en de rest gaat gelijk de garage uit. En in die dodge ga ik toch niet rijden. Die oldies straks even flink opvoeren en heb ik een paar echte race monsters.
     
  9. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Poeh, heb er nu tien uurtjes opzitten. 206-je afgebouwd, ging prima. Toen heb ik die ouwe Skyline afgebouwd maar die was geen haar beter dan die 206. Ik dacht, dan die 300 SL Gullwing maar. Die heb ik nu getuned tot 317 pk maar hij gaat nog niet harder dan die 206 van 197 pk. Ik snap dr niks van. Oh en hoe kun je nou je fotos in je garage wisselen ? Ik heb nog steeds de eerste 5 hangen en als ik nieuwe maak komen ze er niet bij. En er kunnen ook niet meer dan 5 bekertjes in. Ik ga zo maar weer es ff poen maken...
     
  10. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand hoe de verhouding zit tussen de moeilijksheid graad van de event race's?
    ik heb net mijn B licenses gehaald en alle official races met mijn clio sport (zonder te tunen of op te voeren)
    als ik nu een event race ga rijden rijden ze allemaal weg bij mij en ik heb geen kans om te winnen.
    Ik wil nog een leuke auto kopen maar ik weet niet welke goed k'heb 59,918 of zo en mijn clio levert 24,500 op.

    maar worden de event races nou moeilijker als je telkens official races wint? ? ..................................... ?
     
  11. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    ja event races worden moeilijker. hoe hoger je license hoe meer de wagens opgevoerd en getuned zijn volgens mij. het verschil tussen event races en official races is:
    -bij event races wordt je ingedeeld naar klasse (of naar pk's) en zal je dus niet met een peugeot 206 tegen een ford gt hoeven te rijden, maar wel tegen een zwaar opgevoerde 206 of 306 of fiat punto etc.
    -bij official races stijgt de moeilijkheidsgraad lineair en van te voren vastgesteld. dus als jij gelijk in het begin 12850532 event races gaat rijden en je koopt gelijk de lotus espirit helemaal opgevoerd dan zul je de 1e official races zelfs in zn achteruit winnen. pas bij je S-licence wordt het dan moeilijk omdat je dan ook tegen espirits en lancer evo's gaat rijden e.d.

    bij event races veranderen de pk's per klasse auto's
    bij official races veranderen de klasse auto's
     
  12. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoe kan dat nou ? Ik heb die Clio ook niet hoor. En bij die Casio Cup win je helemaal geen auto. Kan iemand die het weet me alsjeblieft vertellen waar je hem kan winnen ?
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Special events.. Hot Hatchet club.. dus je moet een 206 of iets dergelijks hebben (in rijden) om daar aan mee te doen..
    die clio is de 1ste plaats en als special de oude 305 (of is het 205)
     
  14. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaah, thanx. Die heb ik denk ik nog niet gespeeld dan. En hoe haal je die special prizes eigenlijk ? Ik hoorde iets van tot de laatste ronde 6e blijven en dan toch 1e worden of zo. Beetje bout. Moet je rustig an doen en dan opeens bovenmenselijk goed rijden....
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    No prob..
    je moet in de laatste ronde ingaan op minimaal de 4e plaats en dan winnnen..
    hehe en het is echt wel te doen :) (of ik kan gewoon bovenmenselijk goed SegaGT :) )
    Wat ik altijd doe is vlak achter de 3e plaats hangen.. Als je geen rare inhaal manouvres doet voor de laatste ronde blijven de 1ste Drie plaatsen redelijk dicht bij elkaar.. (de top drie auto's zijn meestal wel aan elkaar gewaagd)
     
  16. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoh, soms rijdt de 1ste AI car gewoon met een rotgang weg. Lijkt me niet te doen in 1 rondje. Ach, met een beetje geduld moet het lukken. Heb jij trouwens je rijbewijzen allemaal rank 1 gehaald ? Ik vind het zooooo vervelend, niet eens zo moeilijk maar ik heb er gewoon een hekel aan. Restant van GT3 op de PS2. Krijg je daar nog wat voor ?
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hm tja dan moet je gewoon je auto ff wat verder tunen en wat meer geduld hebben.. Het is echt te doen hoor heb al een paar auto's en special cups verdient daarmee.. en ik race het meest nog met mijn 206'je
    Nope ik wil eerst alle rijbewijzen halen (mot er nog 1) Alles goud halen doe ik pas later.. Maar halen (althans proberen) ga ik het wel.. Wil altijd alles hebben met dit soort spellen :) alle autos (liefst alles max getuned ook nog) alle bekers.. en alles goud :)
    voorlopig (tot apex in ieder geval) ben ik nog wel ff zoet met GT
     
  18. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil allles ook altijd hebben. M'n saves van Gran Turismo 1 t/m 3 zijn ook ziekelijk uitgebreid. Echt een tjokvolle garage, alles helemaal afgebouwd en alle bekertjes goud. Maaaaanden zoet mee geweest. Maar dit spel is toch iets minder groot denk ik, de banen beginnen me nu al een klein beetje te vervelen.
     
  19. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    heheh ik kon het niet laten om een opel astra te nemen aangezien dat ook onze eigen kar is maar k heb nou al niet genoeg geld meer om dat ding up te graden en hij is veel langzamer dan de rest (k heb c-license en een astra met 271 pk)
    schiet niet echt op.....maar ff me garage verkopen op me astra na dan :{
    k snap btw ook de ballen van wat er nou handig is met tunen enzow....maarja gaat wel lukken hoop ik :cool:
     
  20. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    en hoe kan je het beste je auto tunen? ik heb mijn vering harder gezet, mijn vleugels meer naar minimum gezet.

    En hoe zit het met drag races? ik win daar nooit de eerste prijs mee :'-( als ik een drag race ga rijden neem ik meestal Close mission voor mijn Gear kit.
     

Deel Deze Pagina