ik bel net intertoys in gouda en die zeggen(let op) uitgesteld naar jan 2003!!! Dat geloof je zelf toch niet!! Hij komt de 22e
bullshit, zulle het wel over de pc versie hebben.... intertoys lui weten over het algemeen echt geen ruk op dat gebied, release lijsten die 1keer per jaar worden ge-update enzo
ik heb mn hoop gezet op de FRS die zijn echt goed bezig de laatste tijd met de releases (in Utrecht dan tenminste) en hebben meestal de games nog voor mn favoriete game-stores, plus altijd nog korting ook.... kijk elke dag ff of ze wat nieuws hebben, voordeel als je dr toch langs komt
kheb nog maar 1 winkel gehad die de 28e zei en alle andere winkels waaronder FRS intertoys BS en dixons zeggen de 21e of 22e.. dus daar ga ik van uit...
valt me een beetje tegen dat SC nou toch eerder uit is in amerika. die hillbillies hebben zkr weer gedreigd met een invasie. bush zit nu vast ook lekker te splinter cellen. pfft. hij zou toch eerst hier uit komen? k hoop op morgen. frs leiderdorp en leiden krijgen morgen nml nieuwe lading. misschien dat ie daar bij zat.
Ja maar er zijn al zoveel topics over wanneer komt splinter cell uit dan kunnen ze dit tcoh beter daarin zetten,snap ie?