Waar blijft de kracht van de 360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door JeeMan, 22 jan 2006.

  1. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    De zoveelste nutteloze thread die bevolkt gaat worden door trolls.

    Om nu al te gaan liggen miepen over het feit waar de kracht blijft van de 360 is erg ver gezocht.

    Bij elke console is gebleken dat in de laatste levensjaren ervan men pas tegen het maximale aanloopt wat er uit een console te halen valt.

    Geef de developers eerst even de tijd de console te ontdekken....en kom dan over een jaar of 2 nog een keer met dezelfde thread terug als dit echt het geval is dat de kracht van de 360 niet word benut......ding is amper net op de markt.....gezeik om niks...
     
  2. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1

    Meerdere malen al gedaan en daar is ie bij mij nog nooit op gecrasht.
     
  3. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb ook tijdens PGR op de guide button gedrukt en ik moet zeggen dat je dan wel iets langzamer dan normaal je guide omhoog komt je want als ik het bij perfect dark zero doe dan verschijnt het guide schermpje meteen. Maar als je een crashende 360 hebt dan ligt het aan je ventilatie. Ik heb de 360 speciaal zodanig neergezet dat ie geen directe invloeden heeft van bijvoorbeeld verwarming of niet genoeg ruimte om de warme lucht weg te werken. Je moet de 360 eigenlijk gewoon als high-end PC behandelen, jammer dat er geen zalmans voor uit zijn :).
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Om maar even op de begin post te reageren.

    Je zult gewoon even geduld moeten hebben denk ik.
    De eerste echte spellen, waarvan je gaat zeggen dat ze ECHT Next Gen zullen zijn, zijn denk ik toch straks.
    Splinter Cell: Double Agent, Ghost Recon: Advanced Warrior, Oblivion en Gears of Wars.
    Zowel qua graphics als gameplay zullen deze top worden. (althans, dat verwachten we)

    Verder, worden spellen later pas beter, aangezien ontwikkelaars niet al aan het begin alle kracht uit ons bak beestje kunnen halen.

    Zie de launch spellen van de Xbox toen en de spellen die er nu nog op verschijnen!
     
  5. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    De launchgames zullen nooit bug vrij zijn..
    Maar kom nou Als iemand een goede line-up heeft is microsoft dat wel..
    ze weten bijna elke maand 2 nieuwe nextgen games aantekondigen..

    en dan moeten de juweeltjes nog van pas komen zoals project offset en onze eigen sam fischer die even MGS ass kickt..en nog vele meer!!!
     
  6. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het daaraan ligt, vaak heb ik mn xbox hele dagen aanstaan met veel verschillende games en geen problemen. Hij staat ook mooi in een
    open ruimte.

    Maar... als ik PGR 3 online ga spelen en ik maak een eigen game aan, loopt ie iedere keer vast als ik op de guide button druk, ook als mn boxje net een minuutje aanstaat ( lijkt me niet dat ie dan ineens in 1 minuut zwaar overhit).
    Nou maakt het me verder nie zoveel uit als het maar niet bij meer games gaat komen!
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Valt het dan niemand op dat die dude zelf niet eens meer reageerd....?
    Hij begint een thread (in totaal 2 posts) maar heeft volgens mij niet eens een 360..... (waar is zn gamertag??), gewoon een trol, latersssssss _0/
     
  8. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    begin niet gelijk te zeiken, de beste spellen komen altijd na een paar jaar
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm dat is niet echt normaal. Die dingen moet je allemaal al wel kunnen doen. Je moet alleen niet op je guide button drukken alssie aan het laden is bij Online Career en Playtime tegen andere mensen. Verder loopt mijn xbox niet echt vast van de guide button.

    Wat kan jou het nou schelen waarom die gast niet meer reargeert. Dat moet hij zelf toch weten :{

    Waar blijft de kracht van de 360?
    Ik vind het opzich een nogal onnozelle thread omdat elk beginnend ding slecht presteerd. Zie xbox1, halo 1 was mooi maar deel 2 was toch veel mooier qua grafics. Elk ding/game console moet op gang komen, en ze kunnen er toch niet al in het begin er alles al uit halen. Daar gaat toch meestal een jaartje overheen....
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2006
  10. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar op de aankondigingen aan het einde van dit jaar. Daar gaat die ps3 het nog heel moeilijk mee krijgen :+.

    En kvind het idd raar dat die gast niet reageerd, want je bent tog benieuwd wat andere mensen ervan vinden. Hij start tog de discussie op ;).
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat ik het nogal zielig vind dat mensen zich op een forum aanmelden en niets bijdragen..... Gewoon lekker aanmelden om wat negatiefs te spuien is in mijn ogen nogal zielig....

    Maar goed, wat kan jou het nou schelen waarom ik op iets reageer.... :{
     
  12. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kerst de 360, maar de spellen vind ik nog matig!Er zit nog geen game bij waar je echt wordt weggeblazen ,waar blijft de NEXT GEN GAMES:'-( !!! Ik had wel meer verwacht van de 360 !! Call of duty leuk, maar de eentonigheid heerst!! Maar ik heb er wel vertrouwen in!_O_
     
  13. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles op zijn tijd.Call of Duty 2 is zeker GAAF en INDRUKWEKKEND :D,maar het is niet een Only xbox360 titel.Ik denk dat 2006 een heel goed jaar wordt voor de Xbox360.Omdat de Xbox360 vrij snel uit is gekomen,zijn de echte next gen titels er nog niet.Nu ontwikkelaars op de hoogte zijn van de grafische kracht van de console kun je vele mooie titels verwachten zoals Oblivion en Gears of Wars.Ik heb geduld en eigenlijk vind ik Kameo en PGR 3 er ook next gen uit zien,maarja dat is pas een voor proefje :D:D
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  14. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^^^ Mee eens.

    Ik heb net wat filmpjes zitten kijken van Oblivion, ik zat werkelijk met m'n mond open. Echt elk object in dat spel heeft een eigen 'leven' en het werkt allemaal zo realistisch. Als je bijvoorbeeld een stalen kabel vastpakt en laat slingeren ziet dat er gewoon zo realistisch uit, niet alleen door de graphics maar ook door de physics.

    Ook Gears of War weet mij enig kwijl in mijn mond te produceren. Toen ik dat in-game filmpje zag waar het onweerde. Wist ik dat het allemaal nog moet komen.

    Ik weet niet of iedereen het filmpje van de nieuwe Crytek Engine gezien heeft maar daar werd ik ook reuze enthousiast door. Het mooiste vond ik nog dat de omgeving helemaal leeft en niet een boom die ooit ontworpen is en waar je zeg maar door heen loopt zonder dat er wat gebeurt. Deze engine heeft me bijna over gehaald om Farcry: Instincts (weer) te kopen, maar dan voor de 360.

    Het is gewoon nog ff wachten tot rond maart. Dan komen er voor mij zoiezo 3 toppers uit (TES IV: Oblivion, Gears of War, Splinter Cell: Double Agent) en ik weet ook dat er ongetwijfeld voor iedereen wel wat bijzit. Want eigenlijk hoeven de games je alleen nog maar te overtuigen met gameplay, de graphics zijn er al (bijna).
     
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    yep Oblivion en gears of war tonen al een beetje wat de xbox 360 in zijn marche heeft.
    maar de vraag is of deze games ook al op de 3cores spelen.
    want voorlopig spelen alle games nog maar op 1core.

    ik verwacht de echte next gen graphics van de meeste spellen bij de komst van de ps3 en de revolution.

    neem bv fifa ze moeten volgend jaar voor de xbox,ps2,gamecube, en xbox360 werken en volgens mij zullen ze nu nog meer aandacht geven aan de vorige generaties en bij de komst van de ps3 eindelijk msh next gen voetbal
     
  16. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik denk dat je ze JUIST extra hun best doen op de next-gen games. Kijk naar Splinter Cell: DA daar zit een heel team aan alleen de xbox360 versie te werken.
     
  17. JeeMan

    JeeMan wazaaa

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry mensen hier ben ik weer met men onzinnige thread (ja ik weedet) mar kwas ff op vakantie... dat ff tussedoor

    OT: Ik weet dattet een beetje vroeg is om te gaan roepen: "waar blijft de kracht.." mar tis toch eiglijk raar dat ze niet al wat verder zijn in de nextgen, ik bedoel, t was allang duidelijk dat de 360 er zou komen... waarom heeft microsoft er dan niet optijd voor gezord dat de benodigde software werd geleverd aan de producenten om ook egte nextgen titels te maken??
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Omdat hij dus gewoon nog niet af was.
    Althans, de titels zijn allang in ontwikkeling terwijl de kracht van de Xbox 360 nog niet helemaal duidelijk is.
    Ook zijn het allerlei nieuwe technieken die de ontwikkelaars nog niet 100% onder die knie hebben en die dus nog moet komen.
    Het duurt alleen even, voordat men precies weet wat je er allemaal mee kan.
     
  19. JeeMan

    JeeMan wazaaa

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap dat ze het almaal nog aant verkennen zijn en ik weet dat het ontwikkelen van een titel lang kan duren... zker met nextgen... maar het kan toch niet zo zijn dat de ontwikkelaars geen plannen hadden voor nextgen titels... dit is volgens mij waar elke ontwikkelaar van droomt, een titel dat gewoon werkelijk realistisch overkomt, daar zullen ze toch zker wel een paar concepts voor hebben liggen mag ik hopen. als ik producent zou zijn zou ik wel een graantje mee wille pikken van de nextgen consoles
     
  20. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0

    Komt gears of war ook uit in maart? hij was toch uitgesteld
     

Deel Deze Pagina