Cell factor is een Sci-Fi First-Person Shooter van Immerson Software. hier zijn een paar piccas: Heb je miss nog wat meer info over dese game dan lees ik het graag
Vind alles er nogal kaal en sfeer loos uitzien. Der moet nog een hoop aan deze game gebeuren wil ik hier warm voor lopen.
ziet er nou niet echt uit van deze tijd ... en de diepte van de game zal ook wel niet veel zijn zo te lezen, deze komt niet in mijn collectie kan ik jullie nu al wel vertellen
Zoek even op de mainpage. Dan vind je nieuws van 11 juli 200 met alle screenshots en concept arts: http://archief.xboxworld.nl/game/1204
Misschien moet je de plaatjes wat groter maken Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van dit soort Shooters. Heb liever iets realistisch.
Ik vind de Gfx niet echt 360 waardig.. Weet niet in wat voor stadium deze zijn gemaakt, maar de muren vooral zijn echt vaaaag.. Daarnaast is het me genre niet
Ik hoop niet dat de 360 blijft komen met (donkere) First Person Shooters. Ik wil ook wel eens iets anders. Er komt ook nog een Gears of War aan, ik denk niet dat veel mensen hier op zitten wachten. Shooters zijn leuk, maar niet waar er al 13 van in een dozijn zijn.
jonges jonges dit topic is kei dood maar ik breng het weer tot leven en de reacties hierboven muh zijn om je dood te lagge wat een kut game dit en dat whaha! maar NEE! alles daarvan is gelul! www.cellfactor.com kijk nu nog maar eens er is ook al een techdemo te downloaden waar je wel een speciale ageia physx kaart voor nodig hebt Athans.. dat proberen ze je aant te smeren je kan in de directory gewoon iets aanpassen en er "C:\Program Files\Artificial\CellFactor\SystemGame\CellFactor.exe" FullScreen=true FullScreenWidth=800 FullScreenHeight=600 AnisotropyLevel=1 HDREnabled=false DropShadows=false MaxLowRezDropShadows=0 MaxHighRezDropShadows=0 StaticShadow=false EnablePhysX=fals van maken de meeste zullen dit niet snappen maja.. iig ik hoop dat dit topic weer tot leven komt want de game gaat masterlijk worden !! hier een paar filmpjes
agja toen was hij nog in een vroeg stadium www.ageia.com kijk ook eens daar en dan bij techdemos of upcoming games ofzoiets , dat is egt Zooooo mooi :|
what the (...) ik d8 echt dat dit een flutspel was :| maar nu denk ik er wel anders over we zullen zien of er meer info over dit spel gaat komen