Waar blijft de kracht van de 360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door JeeMan, 22 jan 2006.

  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nu aangekondigd voor '2006', dus waarschijnlijk herst oid.
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Welke games heb je zelf?? PGR3, COD2, Kameo en Condemnd vind jij er dus niet next gen uitzien....?
    Deze games zijn nog maar de eerste games op deze console.

    Ik denk dat je verwachtingen veel te hoog liggen, (kijk eens naar de release games op de Xbox en PS2, in het begin halen de ontwikkelaars er nog niet alles uit omdat ze onbekend zijn met de hardware...)
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    maar omdat er nu msh nog geen groot verschil is met de xbox is ook omdat de xbox ook een krachtige console was en op het laaste er bijna alles uithaalde.
    nu met de xbox360 moeten weer helemaal opnieuw beginnen dus zul altijd minder graphics hebben zie het verschil tussen halo en halo 2 dat verschil was ook imens en dat was ook op dezelfde console maar wel een paar jaar later dus geen paniek.

    en de eerste echte next gen komen in maart
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, sorry hoor maar hier moest ik toch echt ff om lachen ;) Niet dat je Splinter Cell niet cooler mag vinden dan Metal Gear Solid, maar Sam Fischer stoerder dan Solid Snake ? Splinter Cell 4 mooier dan Metal Gear Solid 4 ? Yeah right, en Koningin Beatrix is ook echtwel lekkerder dan Christina Aguilera :p
     
  5. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm je mag splinter cell niet vergelijken met mgs, het zijn twee totaal andere games
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet helemaal, het zijn beide stealth-games :) Alleen vind ik Splinter Cell dan een slap aftreksel van Metal Gear, maar goed das mijn mening....
     
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    bwa.
    dat vind ik niet ze hebben allebij hun sfeer.
    en splinter cell heeft wel meer aparte bewegingen.

    maar ik vind dat mgs het moet hebben van zijn filmpje en zijn verhaal en die zijn schitterend.

    graphics vond ik de laatste serie van mgs wat tegenvallen ofwel kon de ps2 niet beter.
    splinter cell heeft volgens mij wel de betere graphics maar het heeft een andere stijl dus ik blijf erbij je kunt ze niet vergelijken
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja vooruit dan, ze zijn niet helemaal te vergelijken ;) Op grafisch gebied is Splinter Cell de laatste tijd wel wat sterker dat ben ik met je eens, maar graphics zijn voor mij niet het belangrijkste in een game. De sfeer, personages en verhaal, dat zijn de elementen die Metal Gear in mijn ogen de sterkere maken. Bij Metal Gear heb ik het gevoel deel uit te maken in een grote spionage film, bij Splinter Cell heb ik dat gevoel totaal niet.

    Vandaar ook dat ik het met Splinter Cell na deel 2 al gehad had, kheb ze ook geen een van tweeen uitgespeeld....het kon me gewoon niet lang genoeg boeien, dit in tegenstelling tot de Metal Gear games die ik allemaal uitgespeeld heb. Behalve deel 3 dan, daarvoor wacht ik op Subsistence :)

    Btw, sorry voor offtopic.
     
  9. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    daar geef ik jou ook gelijk.
    mgs3 heeft een zeer fantastische verhaallijn (buiten mgs2 maar dit is al goed gemaakt). en dat heeft splinter cell niet echt ze hebben wel altijd een verhaal erachter maar bij hun gaat het echt om de actie.

    maar met de nieuwe splinter cell ben ik wel benieuwd naar het verhaal.
     
  10. JeeMan

    JeeMan wazaaa

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die hebbik idd allemaal, maar ik heb nergens gezegt dat ze er niet nextgen uitzien... deze thread gaat over de grote spellen, de wijde werelden, niet de simulatie spellen... tuurlijk, COD 2 kameo en Condemned zijn al vrij groot maar het zijn niet DE spellen die Gates ons belooft heeft... dit is opzich niet meer dan dat we op de oude xbox al konden spelen
     
  11. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    De 360 levert een grafische update, niets meer en niets minder. Over het algemeen zal de gameplay van de 'next-gen' titels niet of nauwelijks veranderen. Natuurlijk zullen we af en toe verrast worden door een originele titel (denk aan Fahrenheit), maar 90% van de ontwikkelaars spelen op save (en zal dit blijven doen). Het is in de huidige tijd een te groot risico om met een totaal ander concept te komen. Natuurlijk zijn er altijd mensen die vernieuwing verwelkomen, maar deze groep is niet groot genoeg om de ontwikkelkosten te dekken.
     
  12. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    De enigste wat ik nu zie zijn grafische verbeteringen, echte next-gen games vind ik er niet bij zitten.
     
  13. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou dan volgens jou next-gen gaming moeten zijn? Gelet op de korte ontwikkeltijd is er ook niet echt een mogelijkheid geweest om een overdonderende game uit te brengen.

    Denk ook dat we de kracht van de 360 niet moeten overschatten, het is een mooie machine maar volgens mij denken sommigen dat er nu al real life graphics mogelijk zijn.
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nintendo komt (waarschijnlijk) wel met next-gen gameplay. Microsoft zet een oude vertrouwde (en werkende) trend voor met wat opgepoetste graphics. Wat er kwa gameplay next-gen moet gaan worden weet ik ook niet.
     
  15. JeeMan

    JeeMan wazaaa

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik denk dus idd eigenlijk wel dat het een stuk realistischer kan dan wat er nu ontwikkeld is... als je alleen al kijkt naar de ontwikkelingen op graphisch gebied is dat egt heeel hard gegaan, afentoe krijg ik het idee dat ze dingen achterhouden om er meer geld uit te trekken eerlijkgezegd
     
  16. JeeMan

    JeeMan wazaaa

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0

    ja je hebt wel geleik... qua gameplay isser nieveel te veranderen idd... mschien moete ze s een keertje afstappen van het controller idee... mschien moete ze is iets heel anders probere :9
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438

    Helemaal mee eens. Ik denk dat alle drie de next-gen consoles hier last van gaan hebben (evenals de PC), zelfs de Nintendo Revolution. Ze schreeuwen wel allemaal wel even hard, maar ik moet het nog allemaal zien. Dat wil trouwens niet zeggen dat ik erg naar sommige titels uit kijk. Persoonlijk denk ik dat "next-gen" weinig met krachtige hardware te maken heeft, maar des te meer met creativiteit, inventiviteit en een stuk risico durven nemen (kijkend naar de markt) van diegene die de spellen maken. Je kunt nog zo'n krachtige machine hebben, als die grote software huizen er niks mee doen... tja, dan houdt het op. Echte toppers zullen altijd schaars blijven, of je nu de hardware van 2002 hebt of die van 2010.

    Zifnap
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Toch denk ik dat next gen veel afhangt van a) graphics, b) physics en c) ouwe vertrouwde maar verbeterde gameplay...

    Zelf heb ik nooit zelf een console gehad behalve de Xbox, altijd wel bij vrienden veel gespeeld maar de 360 is mn tweede eigen console. Tot nu toe bevalt hij prima voor wat ik er van verwacht.

    De grote stappen die men soms wil zien gebeuren gaan gewoon niet zo snel als men wil.
    Het zal mij ook nog benieuwen in hoeverre de Revo ook echt grensverleggend gaat zijn.. Hopelijk is het meer dan alleen een gimmick en gaat die nieuwe controller echt een hele nieuwe gameplay bieden die ook leuk blijft....
    Afwachten dus...

    Xbox Live zoals dat er nu is vind ik Next Gen, je vriendenlijst die altijd op te vragen is, de games checken van mensen in je vriendenlijst (ik sta nu boven aan met Geometry Wars in mijn lijst :9 )

    Mijn verwachtingen zijn ook erg hoog gespannen maar voorlopig is de snelheid waarmee de games en mogelijkheden zich ontwikkelen gewoon perfect. Ik voel dat er nog veel meer aangaat komen and I like it_O_
     

Deel Deze Pagina