Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een paar keer met haar gespeeld,
    Ik vind het nie techt lekker spelen met haar, gaat allemaal een beetje sloom vind ik

2. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    cool,ik vind het echt een vette boxart,en dacht dat de palversie een andere boxart had,maar gelukkig is dat niet zo*)

3. FREEWILLY

FREEWILLY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal verkeerd hier ik weet het, maar kan ook niet wachten om DOA4 te spelen. Ik heb voor het eerst een game, DOA4 dus, besteld bij GC shop, nu is ie betaald en staat dus op in behandeling. Kan ik er vanuit gaan dat ik vrijdag het spel binnen heb of is dit iets te hoopvol. Ben meer opzoek naar wat geruststelling.

4. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0

Als TPG mee werkt heb je hem vrijdag en anders zaterdag*)

5. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat was toch bij de meeste mensen zo met pgr3 pdz en kameo:p kregen ze hem een week later:p dit is geen geintje ze hadden ze gewoon nog niet binnen gekregen daarom zou ik nooit games online bestellen, of je moet het bij bartsmit.com doen dan weet je dus echt zeker dat je hem binnen krijgt;)

6. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de loop van de dag hoort er "verzonden" te staan. Als dat zo is, krijg je hem als het goed is morgen

7. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Dim+ verkoopt het spel al.....alleen staat dit er bij :

Dit item is NU beschikbaar voor verzending, release in onze winkels 27-01-2006!!

Grrr.....MS met zun verplichtingen..... :mad:

8. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hey,

Ik heb hem dus gisteren ook besteld bij gcshop.nl er staat nu "nog niet betaald".
    Ik heb gisteren met internetbankieren het geld overgemaakt.(ook gekeken of het er echt af was geschreven.)
    Heb ik toch nog kans dat ik de game morgen in mijn witte spelledoosje kan stoppen of moet ik toch wat meer geduld hebben ? ;)

Greetz, Michiel

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nou jongens, ik ben ontzettend benieuwd of ie vandaag al gereleased wordt. Laat ons eff weten, dan spurt ik zeker weten naar de stad! :)

10. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand het melden als de game te koop ligt in de winkels....zodoende kan ik misschien mijn gamesboer overtuigen mij vandaag nog een kopie te slijten... ;)

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nou, bij Replay in ieder geval niet. Het volgende staat op hun site:

"DEAD OR ALIVE 4 IS BINNEN !!!

BELANGRIJK : DOA4 kan pas vanaf vrijdag 27 januari worden verkocht!! Eerder helaas NIET !
    "

Jammerrrrrr.....

12. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Dimensionplus.nl staat hij ook bij nieuw binnen alleen ik woon niet in groningen:'-(

13. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee waarom? ik haal hem morgen wel bij de mediamarkt heb ik hem tenminste gelijk.

14. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    Tis maar vreemd....net even Foregames gebeld daar ze op hun site aangeven dat ze DoA4 binnen hebben en verkopen.
    Je kunt hem daar dus idd. gewoon halen.

Bij de vraag waarom sommige winkels hem wel en andere weer niet mogen verkopen gaf hij aan dat bij sommige leveringen er een melding gegeven was dat er een verbod op eerdere verkoop stond en bij anderen weer van niet...?!?!
    MS maakt het zo wel verwarrend voor de verkoop...???

Anyways....bij Foregames in Tilburg kun je hem wel halen...bij Replay dan weer niet....stom gedoe.....

15. SeNtReX

SeNtReX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog 1 dagje wachten, dan kan ik hem eindelijk halen, hier heb ik nu wel lang genoeg op gewacht

16. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    Hehehe.....lol....

Maar uit frustratie even weer Replay gebeld hier in Eindhoven (ken ze vrij aardig daarro) en mijn verhaal maar even voorgelegd.

Hun verklaring is dat bij elke lever\ing wel degelijk een informatie formulier is meegeleverd en dat Foregames die gewoon niet gelezen heeft of willen lezen (hij heeft desbetreffend formulier zelfs voorgelezen voor me aan de feun).

Dit hebben ze namelijk gedaan in het kader van concurrentiebeding.
    Daar het spel niet overal tegelijk geleverd kan worden word dit forumlier toegevoegd zodat de winkels allen op dezelfde periode het spel kunnen aanbieden.
    Mocht het spel nu nog niet geleverd zijn hebben de andere winkels te horen gekregen hiermee nog te wachten.

Mocht het dus nu voorkomen dat er een winkel deze regel overtreed kunnen winkels in dezelfde regio alsnog het spel aanbieden.....helaas is dit in Eindhoven nog niet het geval en in Tilburg wel....dus gewoon de Replay in Tillieburrug gaan dreigen.... ;)

17. njoyit

njoyit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dus net DOA4 gehaald en loop tegen een heel vervelend probleem aan: het spel start gewoon op, heel verhaal over rechten en boete's etc, Team Ninja filmpje en vervolgens het 'Press Start' scherm ... en dat is nu dus net het probleem, ik kan op Start drukken wat ik wil maar er gebeurt helemaal niets :confused: Als ik vervolgens m'n XBox Panel open dan doet de Start knop het prima maar in het spel doet hij helemaal niets. Heeft iemand anders dit probleem ook?

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je X360 instellen op PAL-60, anders werken je controllers niet....

Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  19. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0

He je was me net voor :p

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik typ snel :+

Topicstatus: