Weet iemand wat het verschil is tussen de gewone halo en halo special edition behalve het doosje dan? zitten er misschien extra opties bij of een making off?
Neej dat waren ooit geruchten. De enige Halo Special Edition die ik ken is de Halo Package die een tijd geleden in Australie te koop was. Gewoon Xbox met Halo erbij, niks bijzonders.
Ik heb em vandaag voor 59 euro bij Discovery in Nijmegen zien liggen. Dus hij bestaat zeker. (zo'n zwarte doos met halo logo erop)
hm....ik heb hem ook gezien WEIRD! maar als ik dat hoesje oppakte had ie geen eens een achterkant dus hijs denk ik gewoon een reclame hoesje ofzo
NEE, is veel te duur, dit zouden ze nooit onder de 60 verkopen, en dat is gewoon te duur voor een soort ADD-0N
Halo Special edition bevat (Big Black Box met Halo teken erop) -Halo Soundtrack -Posters -Halo The game -en nog wat boekjes bla bla -Demo CD met cool movies on it kost 79€
Ik zag toen ik in de VS was wel zo''n 1 miljoen versien liggen. Maar hier heb ik nog nooit van gehoord, extra's...ik wil ze ook! Maar ik ga geen tweede Halo kopen...denk ik...:{
als ik m vind koop ik m wel en dan zeg ik wel ff of ie de moeite waard is om te kopoen maar ik denk dat ik m nie kan vinden