He ik was PGR3 aan het spelen on opeens werd mij beeld grijs en de xbox gaf 4 rode lampjes aan. Heb alle kabels opnieuw ingedaan maar na 10 min. gebeerde hetzelfde. Iemand een idee wat het is en hoe ik het kan oplossen
Volgens mij is dat een "Fatal Error" van wat ik gehoord heb! oftwel een fatale fout, Je kan beter even hier kijken: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=78991
Probeer eerst eens de stekker van de voeding van de 360 direct in een stopcontact te steken, niet in een stekkerdoos. Als dat niet werkt gewoon even de 360 helpdesk bellen (nummer staat op www.xbox.nl), die halen je xbox op en je hebt binnen een week een nieuwe.
Ja, ik heb t ook gehad dat alle 4 de lampjes rood knipperden en toen zat mn av-kabel los ( en dan krijg je logisch gezien grijs beeld), k weet niet of je kabel misschien wat strak staat dat ie een beetje los gaat zitten ofzoiets?
Allereerst maar even de AV kabel controleren.. Dit is inderdaad een draadje die je kan bekijken.. Daarnaast staan de nummers ook in de startpost van de kinderziektesdraad. xHLHx M3RC3NARY, Ik had je gister nog een PM gestuurd over waar je o.a. kon kijken voor je probleem. Waarom dan alsnog een aparte thread aanmaken? Hier dan nogmaals de linkjes: Een aparte thread voor dit is onnodig, vandaar dat ik hem ook sluit.