ik denk dat dit is omdat de game draait op 60 fps... of heb ik het hier fout? anyway, ik heb de game 2 kleine uurtjes gespeeld... heel verslavend ^^.. maar moest stoppen vanwege tentamen morgen... wat me opviel, is dat het spel eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is, de combos zijn makkelijk, en het countersysteem zit ook goed in elkaar, tenminste ik denk dat het goed in elkaar zit... ik snap alleen nog niet echt hoe het moet. ( deze game is mijn eerste DoA ervaring) de A.I. van de tegenstander kan soms wel een beetje overpowerd zijn vind ik... een combo van 10 daar kom je echt amper uit... voor de rest echt vind ik het echt een topgame... en dat uit maar 2 uurtjes speel ervaring... Dit is echt van die games waarvan je, als je het 1 uurtje hebt gespeeld.. het al een topgame vind.. dat is ook bij de meeste spellen zo, je speelt het spel een uur en daarna weet je of je het een topgame vind of niet ( met uitzondering van Rpg games waarin je groeit en het echt leuk begint te worden als je later sterker bent..) al met al... topgame
Super vet! Simpel... Graphics zijn erg mooi: reflecties, achtergronden, animaties... Wat ik wel jammer vind is dat sommige dingen (haar en kleding) door de lichamen heen gaan. Als ze daar eens wat op konden vinden Online is het ook leuk, toch wel heel anders dan tegen de cpu. Echt iets waar je tijd mee kan doden (gevaarlijk). Maar het is best wel pittig, moet ik eerlijk zeggen. Geen easy mode ook nog eens! Dat wordt oefenen...
Hoe draait de online mode? Redelijk lag-free? EDIT: ik wil sowieso iedereen die geen eerdere DOA ervaring heeft TAG-team aanbevelen om eens te checken. Echt super vet, vooral met vrienden.
ik denk dat die eurogamer site over een NTSC versie beschikt, en omdat ze nu spelen ( weinig europese spelers nu.. zal morgen denk ik aanzienlijk groeien) hebben ze met japanners en amerikanen zitten spelen... tjah.. dan krijg je wel lag he
Dat kan. Het staat er niet expliciet bij vermeldt. Vraag me af hoe het draait als je je gewoon tot de competitie in Nederland houdt. Hopelijk goed dus. EDIT: MOET JIJ TROUWENS NIET JE TENTAMENS LEREN????
Effe een vraagje ik heb doa 2 op de dreamcast al..maar is deze nou echt het kopen waard dan?? want ik heb zon gevoel dat het gewoon wat mooier is en verder niet. of zit ik mis.
Als je regelmatig tegen vrienden speelt/xbox live hebt, is deze titel zeker de moeite waard. Als je alleen maar single-player gaat spelen, of alleen maar van tijd tot tijd tegen vrienden speelt, merk je de gameplayverschillen waarschijnlijk niet zo erg op en kan je het waarschijnlijk net zo goed bij DOA 2 houden en in plaats van DOA 4 een ander spel kopen.
Ik heb hem gister bij dimensionplus bestelt. Weet iemand hoelang de levertijd is van dim+ Want wil hem snel spelen
DOA4 is mooi, maar dat vond ik ook van DOA ultimate. De beste reden om hem te kopen lag voor mij toch wel in het feit dat je hem online kunt spelen. Gisteren was hij niet helemaal lag free helaas. (nog niet zo een ramp als bij COD). Erg grappig is de Lobby. De nieuwe vechters zijn wel stoer waarbij ik alleen niet zo de toegevoegde waarde zie van het meisje met de klompvoetjes, die eerder lijkt op een slechtere versie van Lei Fang, dan dat ze iets nieuws spectaculairs toevoegd. De singleplayer is stuk lastiger dan bij vorige uitgaves maar niet onoverkomelijk. Ik hoop vooral dat er vandaag al een stuk meer nederlanders zijn en vooral die ook nog een beetje moeten wennen aan het nieuwe verdedigen. Gisteren zat het vol met yanken en japs waarbij het wel duidelijk was dat ze het spel al wat langer hebben.
Ik heb hem ondertussen ook en ben erg onder de indruk. De gfx zijn heel scherp. Het spel is inderdaad wel wat moeilijker geworden maar dat is goed zo, want doa2 op ps2 was wat te gemakkelijk. Ik heb wel een probleem met saven. Ik weet dat er een bug is maar het is niet dat probleem. Gisteren heb ik hem met twee karakters uitgespeeld in story mode. Daarna deed ik nog wat tag battles met een vriend en opeens kreeg ik de melding dat ik een achievement unlocked heb. Ik ga naar de dashboard en zie dat ik een achievement heb door het spel 1 maal uit te spelen. Ik dacht, dat duurt wel lang om de achievement melding te krijgen (er was zeker een uur tussen). Ik start he spel terug op en zie dat ik alleen maar het einde van 1 karakter heb. Het tweede karakter waarmee ik hem uitgespeeld heb heeft hij niet gesaved. Hij saved toch automatisch hé?
Er zit inderdaad een bug in het spel waar door hij soms niet goed saved. Wat je moet doen is eerst je 360 zonder het spel er in op starten, en wachten tot je profile helemaal is geload. en dan pas het spel er in doen. Het is een btj een gedoe, maar het probleem is bekend bij team ninja en er komt een patch aan. Heb het spel vanochted vroeg gekocht en het is nog beter dan ik had gehoopt. Eests nog lekker de offline events doen, en dan vanavond online
ik vind het spel wel veel moeilijker geworden kreeg echt op mn lazer gister.. vandaag maar ff goed oefenen. de eindfilmpjes zijn wel supermooi trouwens
Echt ziek is die Alpha-152. Net met La Mariposa, gewoon op Normal, wel 20 keer dood gegaan tegen dat ding. Die Alpha kan combo's zodat je temet in 1 keer dood bent. Het wordt in ieder geval een heel gedoe om alle pakjes te unlocken. Vind het spel veel moeilijker dan Ultimate. Het is wel te doen hoor, maar kan nu nog heel weinig combo's. Alleen met Tina heb ik net een beetje geoefend. Heb nu pas 4 keer de storymode uitgespeeld. Nog 12 keer te gaan om Helena te unlocken. Maar dat gaat wel ff duren. Ik met Bass tegen Alpha kan mn luchpakketje vast klaarmaken
Gister uitgebreid gespeeld met doa4, een lekker spel, niet te makkelijk, ook niet te moeilijk, je moet er gewoon ff moeite voor doen.... Online is ook phat, alleen jammer van die lag erin,, maar dat zal wel verbeteren als er meer nederlanders online komen.
jah ik heb het gisteren bij een vriend gespeeld. je verwacht bepaalde combo's te doen (vanuit DOA 2 & die soms hele andere moves teweegbrengen in DOA4. tis dus weer ff opnieuw alles leren omdat er best veel kleine veranderingen zijn. voor de rest zag het er allemaal uit