Crappy, Krye is al in gebruik, GT is dus vooralsnog Evil Ninja Duck, ik ga zo online, eerst ff shit unlocken
Sorry dude maar ik moet je weer teleurstellen, ik zeg net in die andere thread ookal : Ik pas even voor de komende paar dagen tot na het weekend ofzo, ik ben de laatste paar dagen namelijk in een ongelooflijke schijtbui....kunnen jullie niks aan doen, maar als ik niet lekker in m'n vel zit ga ik ook niet online zitten gamen. Is voor mij ook een manier van mezelf afsluiten voor m'n omgeving zegmaar.... Ik wens jullie in elk geval alvast veel plezier toe wat betreft DOA4, hijs echt super
Laggers zijn frustrerend...5 gewonnen en 2 verloren, die 2 allebei tegen laggers... Waarom is het zo moeilijk voor mensen om te kijken naar de connectie voordat ze een room binnengaan -_-
Jah precies, valt het over het algemeen mee met de lag of moet je echt tegen Nederlanders, Engelsen, Fransen spelen om geen lag te hebben??
Dat wel, maar ben gewoon benieuwd of je bijvoorbeeld tegen Amerikanen snel lag hebt. Ligt natuurlijk ook aan hun verbinding. Lijkt me wel tof om tegen Japanners te spelen, maar met Ultimate ging dat altijd in slowmotion
Nou het begint er op te lijken dat de start met DOA4 nu voor veel mensen hier gemaakt gaat worden, met de officiele release van morgen en het feit dat sommige mensen hem zelfs al hebben Ik kom alleen nog wel mensen tegen op het forum die de game hebben, maar waarvan hun gamertag hier nog niet in de openingspost vermeldt staat....ik zou het wel leuk vinden als ook die mensen zich aanmelden (onder het motto "hoe meer ziel, hoe meer vreugd"), mja das ieder voor zich natuurlijk Ach ja, we mogen sowieso al niet echt klagen met het huidige lijstje
hehe, ik speel liever tegen nederlanders dan tegen usa etc. Gewoon NL is toch leuker etc etc. Of NL tegen USA is dan wel weer leuk, maar vaak zijn deze games het leuks als je het tegen nederlanders speelt.
Tsja, ik sta schitterend op het lijstje. Maar heb 't spel niet. Maar hij staat op verzonden bij GCshop, zal 'm morgen wel krijgen. Maar ik ga nog ff wachten met online komen. Ook al zal ik dadelijk bruut afgeslacht worden, door ff wat te oefenen kan ik de schade misschien beperkt houden...
Ik heb hem vd week al online besteld bij FRS, daar kreeg je er ook een DVD bij. Altijd leuk. Ik denk dat ik hem maandag pas heb, maar je kunt mijn Gamertag wel alvast neerzetten. Thanx. MvDrunen
Ik heb hem net gehaald bij de Mediamarkt in Rijswijk! Bij de Dynabyte kregen ze hem volgende week donderdag pas Ik ga eerst ff oefenen vanavond maar zet mijn gamertag er ook maar tussen als je iemand als stootzak wil gebruiken
Yes! ik heb hem! Vanochted vroeg naar de FRS gegaan en gehaald Ga eerst nog lekker wat tijd in de offline events steken, en vanaf vanavond 21:00 voor het eerst online gaan
Ik heb DOA ook w00t, ff alle chars unlocke het is een ''beetje'' moeilijker maar`ja wie online wil spelen. Ik heb altijd wel zin in een mach...