MSN Space en je Gamercard (mygamercard.net)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 12 jan 2006.

  1. Tjimmy

    Tjimmy _None_

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    heel leuk allemaal, maar op een of andere manier ken ik ze geen van alle zien:p
     
  4. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat dat komt doordat mensen hun space alleen beschikbaar hebben voor mensen uit hun msn lijst.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    _O_ respect!!!!
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    dat dacht ik eerst ook ja, maar ik zie nu de spaces die ik eerst wel zag ook niet meer...

    naja, boeiend, niet belangrijk.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  8. MuDvAyNe-fan

    MuDvAyNe-fan O2 waster

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat werkt goed_O_
     
  9. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook al gedaan.. Je kan zien welke Games je hebt is wel grappig..;)
     
  10. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    kkrijg mijne space niet geladen vandaag. IE springt uit, update zal voor een andere keer zijn dan.
     
  11. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Gepost van Majornelson:

    Xbox Live Integration with MSN Spaces
    Posted: January 26, 2006 @ 4:50 pm (16 hours, 25 minutes ago) By: Major Nelson

    If you have an MSN Space you now have some cool new Xbox goodness to share on your space. Today, the MSN Spaces team shipped a new update, that among other things has (5) Xbox 360 themes (you can still use those if you don’t have an Xbox Live account.) But if you have an Xbox Live account and an MSN Space, you have some new modules play with. You can add you an Xbox Live gamer card module that will show off your gamercard and another module that will show your recent games played.
     
  12. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen ik heb een probleem. Mijn msnspace staat gelinkt met .net naar mijn huidig msn adres. (edrismsn@telenet.be)
    helaas is mijn gamercard gelinkt naar mijn hotmail (voor junk etc). Den .net deed toen weer raar ofzo???

    Nou wil ik mijn gamercard op mijn msn space hebben die is ingeschreven met de @telenet.be mail.

    De beste manier lijkt mij om op Xbox live de @telenet.be te gebruiken maar hoe kan ik mijn .net passport veranderen op Xboxlive??? ik vind daar totaal niets van terug.

    een andere manier zou zijn om op die hotmail een space te maken, maar dan heeft dat niet veel meer zin (msn = telenet.be)
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006

Deel Deze Pagina