Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaco1969

yaco1969 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Een tweede bug waarvan ik in ieder geval last heb gehad is dat tot 3 keer toe mijn xbox bevroor omdat ik op zoek was naar iemand op mijn vriendenlijstje

2. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net ook gehaald 54 euro bij mediamarkt:) dat water is echt supermooi in het spel me mond viel echt open..Weet iemand hoeveel pakjes er per persoon zijn? heb er net 2 unlockt met tina:) is toch wel de lekkerste chick uit het spel.

3. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Tering wat kan dit spel behoorlijk irritant zijn!!!! Die laaste *** alpha kan ik gewoon iet verslaan met dat eerste vrouwtje!!!
    Word stapel gek heb het nou al 20 x geprobeerd, nou ga maar weer verder..:mad:
    Heb hem al wel met 3 andere gehaald..
    Maar dit hoefde van mij nou ook weer niet, IK WOR KRANK IN DIE KOPFH

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    /droog commentaar modus on

Zo te zien is het spel voor sommigen een beetje lastig....

/droog commentaar modus off

5. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kun je wel zeggen ja!..:mad: De eerste 3 had ik binnen 3 kwartie klaar, en nu met die andere heb ik SUPER lang werk, gewoon tot irriterend aan toe|:-
    Tering wat kan ik daar agresief van worden, zin om iemand in het echt neer te slaan, wedde dat het dan wel lukt8)

6. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft met Bass niet tegen Alpha, iig niet in story mode

7. Gaudio

Gaudio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, moetje nagaan als je tege die laatste moet op hardcore mode.....dan ben je per beurt binnen 3 sec. dood ofzo....

8. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga zo ook naar de mediamarkt om DOA4 te halen:D

9. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Godzijdank :) over een uurtje verwacht ik Helena unlockt te hebben

10. GAARA79

GAARA79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das klote, maar dat light denk ik niet aan DOA 4, maar aan een bug in de 360, het gebeurd bij mij soms met PGR3. Maar er komt binnekort een dashboard upgrade die dat moet verhelpen.

11. phearah

phearah Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer goed spel. Kreeg de eerste rondes flink om me donder, en toen ik eindelijk dacht het wat onder de knie te krijgen werd ik even op me plaats gezet door die baas. Zeker de moeite waard om te kopen :)

12. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    zal vast ergens al staan, maar wanneer kan je andere poppetjes unlocken, ik heb met jann lee nu 1 keer storymode gedaan

13. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm... Ik had eerder in deze topic al gewaarschuwd voor die bitch Alpha... :{

Ik heb het spel inmiddels online een tijdje uitgeprobeerd... Ik heb een vrij goede verbinding en gisteravond met een Nederlander die ook een goede verbinding heeft 1 vs 1 gespeeld... Soms ging het best goed, maar er is inderdaad online met de game behoorlijk wat vertraging/LAG... Dat verpest het spel wel, vind ik...

Ik vind de grafische waarde en de offline gameplay een 8/10 waard, maar de online spelmodus maar een 6/10... Gemiddeld een 7/10 dus... Ik ben iets milder dan Eurogamer, maar ik ben ook keihard van mening dat Tecmo en Team Ninja wel een betere online gameplay hadden moeten leveren dan deze "drab"... :D

14. Gaudio

Gaudio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo staat er eigelijk in godsnaam een "sex" icoontje van de rating achterop het doosje....zijn ze zo onder de indruk van de bouncende voorgevels?

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4

16. Montis

Montis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DOA4 is inderdaad mooi, maar al met al vind ik hem op 'normal' al veel te moeilijk en dan met name de eindbazen. Vooral als je de time attack mode doet vind ik het echt niet meer leuk. 2 x achter elkaar die k*teindbaas is echt een kwestie van puur geluk hebben en ik doe er bij sommige char 80 keer over voordat ik hem 2x heb. Online is leuk verzonnen, maar lagt vaak als de neten en dan nog de savebug....

Het lijkt wel of games tegenwoordig eerst worden uitgebracht en ze dan wel zien wat voor bugs erin zitten om die vervolgens als het spel al niet meer leuk is te verhelpen met een patch...

17. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn motto is nu "Alpha is a b*tch!'.. :cool:

18. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Alpha is een gewoon een substantie van overtollig silocoon. Ze is beetje vaag, maakt vage bewegingen. Ik vind de Filmpjes van de personen best cool, gaat tegelijkertijd nergens over. Vooral die van Kasumi, de enigste die ik tot nu toe heb. Maar ik vind het best leuk om ook zo'n filmpje te onlocken.
    Sparrow mode is zeer handig ook, gewoon de coole moves eruit pikken, opschrijven, en dan storymode beginnen( ik ben een beginner) en dan kan je er wel meer uit halen

19. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    welke versie heb jij? ik heb helemaal geen sparrow mode

20. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Sparring bedoeld ie denk ik

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.