xbox 360 ter vervanging van een xbox en hdd recorder

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door luckylane, 27 jan 2006.

  1. luckylane

    luckylane Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik overweeg een xbox 360 te nemen ter vervanging van m`n pioneer hdd-recorder en vraag me af of dit een goede zet is :confused:

    Ik heb momenteel een "gewone" xbox, een hdd-recorder en een pc met windows xp mediacenter. en begin een beetje moe te worden van alle apparaten en afstandbedieningen
    Nu heb ik begrepen dat de xbox 360 als extender voor de mediacenter kan gebruiken. dus zat ik te denken als ik nou m`n recorder en xbox weg doe en een xbox 360 hier voor in de plaats terug neem, heb ik 2 in 1.

    Heeft iemand hier al ervaring mee.
    Momenteel gebruik ik m`n xbox alleen als mediacentre en zo af en toe om spellen te spelen (fifa en racespel)

    Dus met andere woorden heeft iemand al de zelfde overweging gehad en zoja hoe bevalt het ... _O_
     
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je dus, waneer je iets wilt opmemen, ook je PC aanzetten. Als je iets via de XB360 MCExtender wilt opnemen, staat dit op de PC. Dan word het vanaf de PC weer afgespeeld. Bezoek anders ook even de Media Extender Thread.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  3. luckylane

    luckylane Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je tip, ga ik meteen doen
    alleen wat je zegt over het aanlaten van m`n pc, daar had ik nog niet aangedacht. Dan houd het voor mij denk ik al op :'-(
     
  4. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    denk er ook aan dat je geen divx kan kijken, nouja het kan wel, maar dan moet je er een hoop voor doen
     
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook geen avi. bestanden. Waneer je DivX wil kijken, moetst je dacht ik een aantal updates op je PC uitvoeren ofzo... Weet zelf niet helemaal meer.
     
  6. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    nee gewoon een hoop gedoe met media encoder ed

    ik zou gewoon door blijven gaan met je oude combo van xbox/hdd-recorder;)
     

Deel Deze Pagina