Monitor configuratie

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ruben III, 28 jan 2006.

1. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Situatie:
    Laptop waarop ik mijn dagelijkse bezigheden doe en een los scherm. Omdat mijn laptop geen geweldige kleuren heeft, besloot ik gister mijn losse beeldscherm op mijn laptop aan te sluiten.
    Mijn bedoeling was om laptop mijn primaire scherm te maken en mijn scherm een "extended" desktop waar ik wat foto's kan bewerken onder betere kleuren.

Dat lukte me gister; ik kon van alles naar mijn andere beeldscherm slepen en mijn taakbalk etc waren te zien op mijn laptopscherm.

Vanochtend startte ik mijn laptop op en de situatie was omgekeerd; mijn losse scherm bevatte de taakbalk en mijn laptop was de "extended desktop".

Ik probeer dat aan te passen, maar zodra ik zeg dat mijn laptop het primaire scherm moet zijn, wordt het beeld van mijn laptop zwart en springt het losse scherm naar een resolutie van 640x480.

Hoe krijg ik het weer zoals ik het gister had?

Hoop dat het duidelijk is.

Bij voorbaat dank,

Ruben

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    welke kaart / driver gebruik je?

3. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Onboard nog wat. Het lijkt me dat er hardware matig niks mis is, aangezien het gister gewoon zo stond als dat ik wilde.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kan je het niet instellen beel beeldscherminstellingen?

5. xboxser

xboxser xboxen is verslavend

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ongeveer de zelfde situatie heb oowk laptop (wel goed beeld ) en een externe scherm wat ik zelf een leuk prog vind om oowk de taalkbalk door te laten lopen en een paar mooie instelling heeft is UltraMon voor de juiste link PM me maar ff

wat zegt de flaptop als je Bureaublad / "linker muisknop" / eigenschappen instellingen / herkennen

geeft hij dan wel bij het goede scherm een 1?

edit - typ fout

Deel Deze Pagina