[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door zero_cool89, 28 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zero_cool89

zero_cool89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond (27 Januari 2006) keek ik naar een uitzending van Game shop pro op tmf. In dat programma deed Marik Smit een uitspraak over de announcement vand Diablo 3 op De E3 2006, weet iemand hier meer over ?

2. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Een tijdje geleden ging het gerucht dat Diablo 3 voor de xbox 360 zou worden ontwikkeld, voor de rest heb ik er niet veel van gehoord.

3. zero_cool89

Leuk Bevonden:
    0
    als dat zo is, zou dat de enige reden zijn om een xbox te kopen en een abonnement op xbox live..

maar ik hoop eigenlijk dat het gewoon op de pc uit komt.

thx

4. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Aan de andere kant, Mirik is een sluw mannetjuh met informanten uit de hele wereld, misschien heeft hij wel een of andere goede bron uit blizzard die hem dit nieuws verteld heeft, dus misschien wel diablo 3 voor de x360 ;) :eek:

5. zero_cool89

Leuk Bevonden:
    0
    word het programma nog herhaald? of kan ik t ergens downloaden, want volgens mij geloofde hij er zelf ook in.

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb het programma ook gemist. :mad:
    Anyway, hoor lang niets meer over een eventuele derde Diablo.
    In de PU stond er ook nog een stuk over, dat men wellicht teveel bezig is met WoW.
    Hoop iig wel op een derde deel. Ondanks ik deel 2 niet gespeeld hebt (ben geen pc-gamer), licht het genre mij wel.

7. zero_cool89

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik diablo II vergelijk met andere Rpgs is het ondanks de oude graphics een te vette game, dit komt vooral door de uitegreide combinatiemogelijkheden van de items.

Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
  9. zero_cool89

Leuk Bevonden:
    0
  10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Áls het een MMORPG wordt denk ik dat het alleen maar cooler wordt. Ik heb een tijd lang WoW gespeeld en bereid je dan maar voor op een hele grote verslaving. Het zijn trouwens nog steeds geruchten volgens mij...dat wat er op dat forum stond.

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Denk niet dat het een mmorpg wordt en indien zo dan duurt het nog wel 3-5 jaar aangezien ze nu met wow bezig zijn.

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Agree, Blizz heeft handen vol aan WoW ze kunnen echt niet nog een mmorpg gaan hosten.
    Als er een Diablo III uitkomt denk ik dat het soortgelijk is als Diablo II maar dan op de consoles, gameplay en het online systeem lenen zich daar uitermate goed voor. mmorpg's hebben niet iets te veel diepgang voor de console, niet bepaald relaxed met een controllertje imo dus denk ook niet dat Blizz zich daar aan gaat wagen.

13. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, blizzard heeft zijn handen vol met wow , ik denk niet dat ze nog tijd en personeel over hebben om nog eens een mmorpg te maken/onderhouden.
    Alhoewel het altijd welkom is :)

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Personeel misschien wel, maar 2 eigen mmorpg's lanceren die elkaar concureren is moeilijk.
    Er zijn wel mensen die meerdere mmorpg's spelen maar de meerderheid blijft bij 1 mmorpg.

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik het niet helemaal mee eens. Hoe willen al die andere developers die nu aan mmorpg's werken voor de 360 dat dan doen? En dat zijn er stiekem toch wel een enkele [pasgeleden trouwens weer een nieuwe aangekondigd door een Koreaans bedrijf]. Heel veel mensen kunnen bijvoorbeeld ook niet bedenken hoe EA het probleem met de controls gaat oplossen bij BFME2, maar het schijnt ze goed gelukt te zijn. Ik dacht ook altijd dat het niet zou werken, maar als er zoveel bezig zijn aan mmo's, dan moet ik wel geloven dat het werkt. Anders zouden er niet zoveel mensen zich aan wagen.

Kben het wel eens met wat je zegt dat blizzard zijn handen vol heeft, though. Hebben ze trouwens geen ander team dat ze erop kunnen zetten?

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Controles worden dan sowieso beperkt op de console. Dan zal je geen berichten kunnen sturen of het gaat via een onscreen keyboard en dat tikt ook niet echt lekker.

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Zijn inderdaad wat mmorpg's in de maak voor consoles (en zelfs al uit) echter is het meer de oppervlakkige gameplay die daar tot uiting komt dan de diepgang die in de gameplay bij mmorpg's op de PC zit (degene met enige kwaliteit that is ;)). Stel je zou WoW op een console uitbrengen dan worden de controls zo chaotisch, je moet namelijk wel het zelfde doen als dat je op dit moment met de muis én toetsenbord doet. Tevens communicatie is belabberd aangezien je geen toetsenbord hebt en dus alles via de headset verloopt.

Blizzard heeft geen ander team vrij atm, SC: Ghost en WoW zijn beide veel eisende projecten. WoW zelf heeft veel mankracht nodig, de expansion van WoW heeft mankracht nodig, en SC: Ghost ook aangezien ik nooit geloof dat ze die nog op de huidige consoles uit gaan brengen maar op next-gen (al is dit slechts speculatie).

18. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Daar gingen ze toch ook misschien een toetsenbord + muis voor maken die alleen voor mmorpg's zou werken en niet voor shooters.. om dat probleem iig te omzeilen.. Dan zou zoiets met een medium met zoveel mensen erop als xbox live wel heel goed kunnen werken.. mja je moet wel zin hebben die troep aan te kopen speciaal voor dat doel..

Ik zou het er iig waarschijnlijk wel voor over hebben.. ik vond de eerste 2 diablo-games echt super en heb ook wel hoge verwachtingen voor de 3e.. hoop dat ze er snel wat meer over los laten en flink aan de slag gaan..

19. zero_cool89

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand misschien contact opnemen met Marik Smit, zodat hij opheldering over zijn uitspraak kan geven.

20. Victor

Victor Guest

Je kunt hem zelf mailen. ;) Member: Kobold, mail 'm maar.

Ik heb er iig niet veel vertrouwen in, als hij naar een console komt.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina