1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell. Klungelig, niet slecht

Discussie in 'Algemeen' gestart door df0:, 19 nov 2002.

  1. df0:

    df0: Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    df0:

    Hoi,

    hoho Wouter, ik ben gewoon een persoon die spelltjes speelt. Het lijkt me niet verstandig om op mijn aan- of afnraden een spel wel of niet te kopen. Ik vertel gewoon wat ik van een spel vind en wat me opvalt. 90% van alle mensen dat Splinter Cell gaat spelen vermaakt zich helemaal gek. Ik ben alleen maar geinteresseerd in het discusseren, mijn doel is het niet om mensen van Splinter Cell af te houden. Mensen in godsnaam, Koop Splinter Cell!
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben hier toch ook aan het discusseren ? :) Komt alleen ietwat vaag over aangezien we net geconfronteerd zijn met een ietwat vage Gamespot review :+
     
  3. masterape

    masterape Guest

    En hoe kom je al aan SC het zal wel de beta zijn en dan kunnen er nog wel es foutjes inzitten:confused:
     
  4. SnipeR nr 1

    SnipeR nr 1 Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    ff voor de zekerheid???? Splinter Cell was hier toch nog nie uit???
    :confused:
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Uit zn sig :

    Marcel van der List
    GameSen.nl
    GameQuest Magazine

    Logisch dat die dan dus al beta's heeft :)
     
  6. masterape

    masterape Guest

    Ja maar daar zitten dan toch nog altijd fouten in:confused:
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ALs je zijn betoog leest zie je dat die dus ook de full version veel heeft gespeeld :)
     
  8. masterape

    masterape Guest

    Ja maar die is nog niet uit of hij moet een USA xbox hebben.:confused:
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Beta's kunnen ook al een tijdje vantevoren worden uitgegeven als full of iig review version.
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    opzich is ie al wel in amerika :). en jah een paar dagen w8en vind ik irritant. en sorry df0 kende ik niet echt. maar jah allemaal lampen kapot schieten en dan mekken dat je geen ammo meer hebt dat zie ik zelfs mn kleine nichtje nog niet doen, kijk als je et dan nog als een fout van jezelf ziet, OK, maar nee, hij geeft het spel de schuld, vandaar dat het woord newbie bij me op kwam. maar goed als jij het zegt wouter. :D

    en besides, dat hij "invloed" heeft op dit geweldige forum betekent nog niet dat hij verstand heeft van spellen zeg maar. chill gewoon ff. ik bedoeld dus dat zijn invloed hier weinig heeft te maken met zijn vermogen over een spel te oordelen. vandaar dat ik er vraagtekens bij zet. (misschien op een botte manier :), mijn excuses daar voor).

    en dat je vaak fouten maakt in het spel is niet erg denk ik, dan blijf je et ook wat langer spelen. et heeft ook maar 14 levels tenslotte.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2002
  11. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, dat zie ik ook wel, maar ik vind SC en MGS vergelijken gewoon heel erg logisch. Maarja, laten we er geen punt van maken, ok?
     
  12. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Veel mensen verwachten veel van dit spel.
    En je ziet daardoor dat negatieve punten gerelativeerd worden...
    Of dat er compleet gefocused op het "lichtjes schieten" terwijl er ook andere punten gemeld worden....

    Dat is net als Mario op de Cube, ook allemaal foutjes in dat spel.
    Pas als de hype is overgetrokken hoor je wat mensen er nou echt van vinden.

    Nog 1 (minder goed voorbeeld, maar toch): Turok.
    Veel mensen kochten dit spel n.a.v. de hype die door Acclaim gemaakt werd en omdat er eindelijk weer een FPS op de Xbox kwam.
    Nu vind iedereen het een boutspel.....

    Splinter Cell moet nu weer zo nodig een MGS beater worden en de beste "stealth"game op alle consoles....

    Zo erg als bij Turok zal het natuurlijk niet worden, maar ik denk toch dat een 8,6 wel eens een hele toepassende cijfer zou kunnen zijn...
     
  13. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    s goed :)
     
  14. T-botjuz

    T-botjuz geengrenzuh soldaat

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    ben t wel met je eens hoor, alleen vind ik dat er tegenwoordig echt teveel gelult wordt en te weinig ge-gamed, wat boeit het nou en wat is het nut nou om het met MGS te vergelijken?! ik bedoel iedereen wil natuurlijk z'n aankoop van zn xboxie rechtvaardigen door te zeggen dat SC beter is en zow, maar wat boeit het, gaat erom dat (van wat ik ervan heb gezien) SC echt een kool spelletje is, spel-le-tje, s-p-e-l-l-e-t-j-e
     
  15. Foxz

    Foxz 343 Guilty Spark

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Marcel, ik begrijp niet helemaal waarom je eerst zegt dat SC het niet haalt bij MGS2 om vervolgens te zeggen dat je SC absoluut niet met MGS2 moet vergelijken. Verder vind ik de opmerking over het lampen kapot schieten waarna je zonder kogels kwam te zitten nogal knullig, het lijkt mij namelijk niet meer dan logisch dat je altijd een paar kogels probeert te bewaren. Maar op zich was dat natuurlijk niet de kern van je hele verhaal. Over de rest kan ik echter nog weinig zeggen, simpelweg omdat ik de full version noch de demo heb gespeeld. Ik wordt alleen wel steeds nieuwsgieriger (ja, ook door dit enigzins negatieve commentaar).
     
  16. Helmond

    Helmond Got it all !

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Inprincipe kun je dit spel grotendeels zonder kogels spelen.
    Als je kogels bijna op zijn (in mijn geval dus ook) duurt het niet erg lang voor je weer een magazijntje vind.
    Ik ben er van overtuigd dat er van de ene kant wel rekening mee is gehouden bij het maken van dit spel.
     
  17. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    GameQuest? Oh nee, dan krijgen we weer (net als bij Blinx) een heel mager cijfer voor een game waar veel van verwacht werd...

    Anyway, zomaar op die hype afgaan is ook niet goed. Ik denk dat Marcel hier weldegelijk een punt heeft. Gamespot vond het spel ook goed, maar niet zó goed als sommige hier doen vermoeden.

    Ja, het is wel logisch hoor. Zie je een bewaker lopen, dan schiet je de lichten uit, maar anders is er geen reden voor, toch? (Of zeg ik nu iets heel doms?) :9

    Verder zie ik heel veel negens en tienen. Ik ga hem zeker kopen.
    Eerst maar eens spelen, dan oordelen :)
     
  18. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou ik net zegen,het is de Gamequest maar,daar luister je toch niet naar,pff,stelletje prutsers.
    btw SC is zwaar veel beter als MGS2.
    Zzze zijn toch vet Anti Xbox en pro PS2
     
  19. masterape

    masterape Guest

    Zo erg als bij Turok zal het natuurlijk niet worden, maar ik denk toch dat een 8,6 wel eens een hele toepassende cijfer zou kunnen zijn... [/B][/QUOTE]

    Ja kijk ik vind dit zelfde verhaal bij deathrow passen mijn mening dan,dus de PU geeft een 74 dat vind ik rechtvaardig.
     
  20. Largo

    Largo DAKTARI!!!!!!!!!!!!

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Turok op de pc gespeeld en vond er basically geen ruk aan. Ben hem nu op de xbox aan het spelen, maar ik vind het allemaal wel meevallen. Behoorlijk OK wel eigenlijk.

    Hitman 2 vond ik overigens een drama om te spelen. Ik zal wel geen stealth-game fan zijn, maar als ik in level 1 al twee keer dat pokke-eind naar die poort moet lopen voordat het spel goed en wel is begonnen (inderdaad de postbode en de guns :{ ) dan is het gauw over met mijn geduld.

    greetz
     

Deel Deze Pagina