wanneer je de spreuk avifor of zoiets moet halen deze spreuk verandert beelden in volgels moet je langs de muur over platforms springen op een gegeven moment na de wall sneak en dan nog een paar sprongen is er een sprong die ik tot nu toe niet kan halen wat doe ik verkeerd en kan je iets doen tegen die zwevende geesten want in dit level raken ze je steeds als je op de platforms bent
Wel voor de personen die het spel spelen. Nu alleen nog replyen als je een antwoord kan geven op de vraag.
sorry hoor beste vrienden ik weet niet wat er aan mijn vraag zo beledigend is maar als ik iets verkeerd heb gedaan sorry hoor maar kan iemand mij vertellen wat content is
Dat over content, was volgens mij gericht aan quasar, content betekend dat als je ergens op reageerd je moet reageren met inhoud en niet met van die vage posts zoals quasar deed.
als je het spel zelf hebt dan weet je precies wat hij bedoelt ik kan hem duidelijk volgen. maar ik zit eigenlijk met het zelfde probleem dus ik kan je niet helpen.sorry ik moest er gewoon even op antwoorden.
het is al gelukt je moet ervoor zorgen dat steeds de camera recht naar je sprong toe staat dan haal je de sprongen wel groetjes allemaal en tot games
Ik kom hier echt niet voorbij. Hoe kan dit? Ik sta er goed recht voor en ik weet hoe ik moet springen en alles, maar het lukt maar niet!!!! Ik wil gewoon verder spelen, want zo is er ook niks aan!! heeft iemand een cheat of een hele nuttige tip? Liever een cheat want ik haat dit level Tx, groetjes Patty