transworld snowboarding????

Discussie in 'Algemeen' gestart door jelle1988, 18 nov 2002.

1. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    ìk had een vraag in de nieuwe PU staat een 7.8 voor TWS maar er staat ook dat je allemaal parcour is en je niet zoveel vrijheid hebt. wie heeft het spel want weet niet of ik nou amped if tws moet kopen vind dat off piste erg leuk( doe et zelf ook)
    ik had namelijk ergens op deze site gelezen dat je tussen de mensen kan komen wie weet er meer over???

2. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    je hebt juist veel vrijheid (vooral bij backcountry=alleen maar) veel afsnij routes etc. wel is het spel redelijk makkelijk

3. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    zeker er is heel veel vrijheid, er zijn enkele levels waar er veel verschillende paden zijn. echt deze is zo goed, het speelt heel lekker en veel vrijheid.

4. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    hoelang ben je er mee bezig voordat je het hebt uitgespeeld en kan je ook bijv ergens een pad nemen dat je dat op een heel andere piste komt of zoiets dergelijks

5. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn zelfs missieobjectives waarbij dat moet. Zoals een geheime Halfpipe vinden ed. , nee aan vrijheid geen tekort !

6. x-box player

Leuk Bevonden:
    1
    hangt er vanaf wat je met helemaal bedoeld. als het met een snowboarder uitspeelt of met alle 10, als je hem met 1 snowboarder hebt uitgespeeld heb je al z'n boards, filmpje en een 2e outfit. de vraag is alleen of je het spel met alle snowboarders wil uitspelen. Dus dat hangt er vanaf. Je loopt redelijk makkelijk door de levels heen, alleen de super pro scores en en op het eind bepaalde tricks zijn lastig te halen

7. masterape

masterape Guest

Dus hij is een amped-beater?

8. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook gehoord dat je tussen gewone mensen op een piste kan snowboarden

9. x-box player

Leuk Bevonden:
    1
    dat ook weer niet echt, als je een keer offpiste gaat kom je een paar skiers tegen die heel hard gaan en waar je doorheen kan snowboarden, verwacht dus gee ski klasjes, of mensen die mooi bochtjes aan het maken zijn. Transworld snowboarding is een hele mooie game met goede gameplay en schitterende levels, alleen is ie wat makkelijk.

10. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    oh das jammer maar na hoeveel uur heb je hem uitgespeeld

11. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaan toch redelijk wat uurtjes inzitten als je met elke snowboarder de transworld tour doet. Met 1 ventje denk ik dat als je geoefenend bent je er 10 uur over doet om alle levels te unlocken. Maar hij blijft wel leuk , ookal heb je alle banen al, variatie genoeg.

12. x-box player

Leuk Bevonden:
    1
    ongeveer 8 uur met de eerste. en de andere personages wat sneller. heb um nu met 3 lui uitgespeeld

13. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok ik weet namelijk welke ik nou moet kopen tony hawk of tws bij tony hawk denk ik dat ik het heel snel uitspeel en saai vind want ik heb 1,2,3 op me psx en had 3 ook binnen een paar uur uitgespeeld met 1 ventje

Deel Deze Pagina