[Pro Evolution Soccer 5] The Live! Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mars15, 10 okt 2005.

  1. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja? Bij mij is er nu helemaal niemand online:'-( . Of ligt dat aan het tijdstip? Ik wil ook graag eens een potje online doen maar als er niemand op is gaat dat moeilijk;).
     
  2. Zwammer

    Zwammer Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel vaak aan het einde van de middag (17:00 - 18:00) en bijna elke dag wel 's avonds (22:00 - 24:00). Rond die tijdstippen zijn er meestal wel aardig wat mensen online. Ok, het kan wel eens voorkomen dat er niemand is, maarja dan kijk ik wel ff 10 minuutjes naar Discovery Channel ofzo.
    Ik vind wel dat er 's middags betere verbindingen zijn dan 's avonds. Als je 's middags een game gaat zoeken zie je meestal bijna alleen maar groenen, 's avonds valt dat nog wel eens tegen. Maargoed ik vermaak me er nog net zo goed mee als dat toen het spel uitkwam _O_
     
  3. I 2 I Big

    I 2 I Big Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt sávonds is het niveau een stuk hoger dan in de middag


    PS : iedereen die van een leuk potje pes houd voeg me bij je buddy list, mijn gamer tag is I 2 I Big .
     
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Wou net een match createn, krijg ik de melding 'a error hase occured'
    Iemand dit ook wel eens gehad ?
     
  5. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nu zin in een potje online?
     
  6. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope.

    Ik sta nu op 2200. Mooi wel.
     
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Daarnet 2 potjes tegen member eXtince gespeeld. Waren weer zo als gewoonlijk berespannende matches. 1e match verlies ik met 1-0 en was daarna erop gebrand op een winst match......
    Eindstand 2e match 5-1 in het voordeel van mij. Altijd lastig spelen tegen Extince, maar wel ontzettend leuk.
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb daarnet toch iets gaars meegemaakt.

    ik speelde een potje tegen een vriend van mij, en in de 1e minuut kom ik 1-0 voor via een eigen doelpunt van hem.(ik schoot tegen zijn keeper en de bal kaatste tegen een mannetje van hem er alsnog in). In de 20 min maak ik 2-0 via een kopbal en tot mijn verbaazing staat er 1-1 op het scorebord.(bij hem nog wel 2-0) de wedstrijd eindigt uiteindelijk in 2-2 op mijn scherm(3-1 dus eigenlijk). En er gingen gewoon in zijn scherm punten van hem naar mij ,maar bij mijn scherm gingen er bij mij punten af. Toen sloten we het spel en gingen we bij stats kijken en ja hoor ik had punten eraf, en hij erbij.(ook in zijn scherm)
     
  9. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    nee 5-1 was niet leuk Agent...

    maar goed, je speelde de 2e pot veel beter en als ik dan ook 2-0 achter kom, dan weet ik gewoon dat het afgelopen is.

    Ondanks goed spelen verlies ik trouwens nog best vaak laatste potjes..ook soms zo onterecht, van die kaatsballen of voorzetje tik.
     
  10. bartjandrost

    bartjandrost Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of je pro evolution soccer 5 ook live kan spelen op de xbox 360?
    wil hem namelijk kopen en ben daar wel benieuwd naar
     
  11. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    pro evo 5 is er nog niet op xbox 360

    mochttie er zijn, dan zal die versie minstens zo goed als die van de xbox nu,
    anders koop ik king kong en laat ik hem voetballen met die T-rex
     
  12. bartjandrost

    bartjandrost Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet dat ie er nog niet is voor de xbox 360 maar je kan wel pro evo van de xbox op de xbox 360 spelen,maar kan je dan ook online?
     
  13. I JiLLeS I

    I JiLLeS I gewooon Nastyy

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat kan wel.. tenminste met halo 2 kan t o0k...
     
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ja, het kan zeker. Pro Evo 5 is backwards compatible.
     
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Doen we snel over. :)
     
  16. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan het dat er meestal niemand of net 2 ofzo online zijn. Er zijn toch genoeg mensen die pro evo 5 hebben en online willen spelen maar hoe kan het dan dat er net 1 of 2 online zijn????
     
  17. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0

    vind ik ook errug vaag.
    Denk zelf dat Xbox heeft gedacht "het overzichtscherm met online spelers moet zo snel mogelijk weergegeven worden, dus we gaan niet alle online spelers af, dat kost teveel tijd".

    Dus eerste 5 of 6 mensen die ze ophalen worden getoond denk ik, anders zit je 20min op een lijst met alle online spelers te wachten.

    Maar soms vinden ze helemaal niets ! das wel raar. Het overzichtscherm komt altijd na 5 seconden ofzo weer terug, dus dat is vooraf bepaald...mocht er dan nog niemand gevonden zijn, dan krijg je dus een leeg scherm.
     
  18. Sharpshooter

    Sharpshooter Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Gasten voeg me ff toe voor een leuk potje PES5: nadekar
    heb nu ongeveer 1000 punten :)
     
  19. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ja voeg mij ok maar toe heb rond de 1600 - 1800 punten
    Castro Le China
     
  20. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0

    Aaah jij bent dat dus. Ik had echt zoiets van "who the f*ck is dat:D ?
    Nja.. Wanneer ben je meestal online? Ik wil ook wel eens een potje tegen je spelen..

    Net 3 potjes tegen Daaf NL+guest gespeeld. (3 keer gelijk ook.. eentje werd 5-5..:9 Ik moet wel zeggen dat t weer even wennen is online spelen..)

    Net ook weer een Disconnect gehad.. Daarna zend die me een friend request..Alsof ik die dan nog ga accepteren:{ .. Vind ik wel zonde eigenlijk..
     

Deel Deze Pagina