Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    .ts lekker zo laten. Even hdtvpump downloaden en installeren en vervolgens het bestand op je xbox 360 selecteren en afspelen maar. :)

    Je kan dan ook .ts op je pc afspelen maar je moet ff door alle foutmeldinge klikken als je hem voor het eerst opent.
     
  2. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx man het werkt alleen stuit ik op een ander probleem en dat is dat het allemaal losse .ts files zijn....
    HOe kan ik deze dan omzetten in 1 .ts file?
     
  3. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    FF googlen naar "HDTV to MPEG2"
     
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe zit het trouwens met het msn op de 360 in Media Center?
    Ik kan wel berichten ontvangen en ook typen, maar als ik dan op A druk, dan verdwijnt de tekst en komt ook niet aan...
     
  5. bond007_be

    bond007_be Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    is het mogelijk om via de XBOX360 de PC met MCE in standby te zetten ?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat is niet mogelijk
     
  7. bond007_be

    bond007_be Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch een grote tekortkoming niet ?

    altijd manueel de PC gaan in standby zetten
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    tja dat kan je ook op de pc instellen ... na zoveel minuten inactiviteit de pc op standby zetten ... Andere Media Centerd Extenders hebben deze functionaliteit ook niet ... Ik zou trouwens persoonlijk niet willen dat iemand (welke machine dan ook) mijn PC op afstand kan uitzetten. Dat zijn redelijke computer lekken ..
     
  9. Urtica

    Urtica Levensgenieter

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit al eerder is langsgeweest, maar ik heb het zo snel niet gevonden..

    Als ik via online spotlight naar Nederland 4 ga, werken die filmpjes niet (bijv. Journaal24). Ik krijg dan een foutmelding dat de video niet kan worden afgespeeld. Is dit normaal, omdat bijvoorbeeld de video's in een bepaald formaat staan dat alleen op de PC kan worden afgespeeld, of moet ik iets speciaals instellen?
     
  10. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    nog een poging.
     
  11. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Loop de stappen van die handleiding nog eens af en zoek naar het plaatje waar je audio signaal ziet staan ofzo dat staat dan op Stereo en dat moet je op multichannel zetten maar volgens Fardo heb je daar een onwijs goede pc voor nodig en dat kan ik mij ook wel voorstellen.

    Je moet dus de instellingen van het converten aanpassen van stereo naar multichannel surround of iets in die richting.
     
  12. peterzelf1

    peterzelf1 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, heb je nog de tijd gehad om naar deze foutcode te kijken........heb nogsteeds geen connectie tussen Xbox 360 en mijn WMC PC. Dit is de foutcode die de Xbox 360 geeft:

    W: 0000-000B
    X: 0000-F001
    Y: 0000-0000
    Z: 8016-05B4

    Heb je enig idee (of iemand anders) wat er aan de hand is?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    die foutcode zegt me helaas niets ... ... ehm wat zegt deze bij de media connect test en heb je je media center al eerder aan de praat gekregen?
     
  14. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    ik kan alleen kiezen tussen een zooitje mono en stereo.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmm ik weet niet meer of ik het wel of niet voor elkaar heb gekregen :eek: ... ik ga volgende maand het nog wel een keer uit testen
     
  16. peterzelf1

    peterzelf1 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, zie mijn eerdere berichten: ik heb het nogsteeds niet aan de praat gekregen. En heb nu echt zoveel geprobeerd, gelezen, Xbox gebeld, Linksys gebeld, etc etc...............pfffffffffffffffffffff

    Groet, Peter
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je al eerder een connectie gehad? Anders ziet er nix anders op om je pc opnieuw te installeren :eek:
     
  18. peterzelf1

    peterzelf1 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee heb niet eerder connectie gehad.......niet gelukt........zou herinstalleren echt uit kunnen maken? de WMC PC is pas 2 maanden oud.....
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja ... ik ben bang dat dat de enige oplossing is ... beginnen met een schone pc .. alle updates downloaden en dan kijken hoe ver deze komt ... Ik heb zel een Linksys ..xbox 360 en een Windows XP Media Center 2005 en ik heb geen problemen... Het ligt dus aan je interne netwerk ... je moet dus met een schone lei beginnen
     
  20. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg het eerst ook niet aan de praat. Maar na een verse xp installatie werkte het meteen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina