Xbox 360 kantelen ''cd stuk''

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MrCrap, 30 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Doe's een gok ;)

Zoals zo'n beetje iedereen aangeeft: hoewel erg vervelend is MS hier niet voor aansprakelijk natuurlijk.

Als ik een Volkswagen koop, vervolgens nét iets te dicht inparkeer en een paaltje raak... Hoeveel kans maak ik op een nieuwe bumper als ik zeg: "Ach, Volkswagen heeft toch zat van die bumpertjes liggen, die geven me vast een nieuwe...".

Dus nee, MS hoeft niets te doen. De retour-service van EA is gewoon erg luxe, maar dat betekent niet dat andere bedrijven hetzelfde móeten aanbieden...

2. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    LOL _O_ _O_

Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  3. basovich

basovich Guest

@ nicos

sgijt aan het was tog maar quake:p

4. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
  5. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    de krassen komen er ook op als de 360 uitstaat je kantelt hem en je hebt de disc er nog in

6. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop genoeg games en dat ze niet eens een nieuwe game kunnen geven :mad: Vind het te triest voor worden! Ik vind de ea service prachtig en had er al ervaring mee met bf1942 dus dacht dat het makkelijk geregeld zou zijn :-s

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals, Microsoft is EA niet....

8. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een berdrijf als ms denkt alleen aan geld en niet aan service!

9. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    nou dan we wel erg negatief he! hoeveel 360 worden er wel nite kosteloos gerepareerd? dat hoort ook bij de service;)

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De service van Microsoft is in mijn ogen prima, je kunt er gewoon niet tegen dat je je gelijk nu niet krijgt van de meerderheid hier....maar das jouw probleem en niet het het mijne. Misschien de volgende keer toch maar eens overwegen de handleiding door te nemen als je een nieuw apparaat gekocht hebt ? :)

11. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft's service schijnt erg goed te zijn. Het is toch logisch dat ze dat spel niet vervangen, ze waarschuwen immers voor dat soort dingen. Ik kan m'n cd'tje ook wel kapot maken en dan een nieuwe vragen, als je er niks aan kon doen dan zou je heus wel een nieuwe krijgen maar nu heb je iets gedaan wat in de handleiding wordt afgeraden. Ik vind het erg kut voor je maar het is wel je eigen schuld.

12. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Je neemt een vriend.
    Je neemt zijn verzekering.
    Hij zegt tegen zijn verzekering ik heb iemand ze ding gemold.
    Het wordt vergoed! Tenzij je verdacht overkomt...

13. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    @MrCrap: je doet je nickname wel eer aan...!

14. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Tenzij niemand van je vrienden/kenissen/familie/etc goed verzekerd is:+

15. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt hier dat ik niet handleiding niet heb gelezen? Ik heb nooit gezegd dat ik het niet heb gelezen! Ik wist dat deze problemen zich voordeden! Alleen vind ik het gewoon zeer kinderachtig dat MS geen nieuwe disk geeft! Ook omdat het voor hen geen fluit kost!

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als in de handleiding staat dat jouw probleem niet onder de garantie valt, dan lijkt het mij toch duidelijk? Je kan ook eens naar de winkel lopen waar je de game vandaan hebt.. soms wil de winkelier nog wel eens coulant zijn ... maar ik geef je weinig kans. En al zal de service van EA top zijn, aan de games mankeert nog wel het een en ander... _0/

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben je nog dommer :confused: Als je het weet waarom doe je het dan ? En dan nog verwachten dat je een nieuwe krijgt ? Yeah right |:-

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ...
    Duh
    Niet kantelen waneer dat ding aanstaat, staat in de handleiding, heb je em wel gekanteld, dan is het je eigen schuld.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Damm dan ben je echt dom, als je het al wist :eek: .. dan vind ik het zelfs oplichting/misleiding als je hier werk van gaat maken

20. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, er zijn meer als 16 mil. nederlanders. Niet iedereen kan een hoog genoeg IQ hebben om te begrijpen wat er in een handleiding staat:+ Er zijn altijd domme mensen:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina