Xbox 360 kantelen ''cd stuk''

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MrCrap, 30 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Als mensen nu eens de handleiding doorlezen dan komen ze ook niet met deze ontzin aan, My god... en zeuren dat M$ geen service verleent en alleen aan geld denkt is natuurlijk ook weer 1 van de domste opmerkingen van deze thread.

2. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je hebt eigelijk nooit gerantie op een dics? ook niet als hij hem niet meer leest door teveel krassen? En waarom bied ea deze service wel en ms niet?

3. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk heb je wel garantie op je discs, maar alleen als het komt door iets waar jij niks aan kon doen. Waarom de service anders is? Nou omdat het verschillende bedrijven zijn..

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Krassen komen er natuurlijk ook niet zomaar op, ook die ontstaan door verkeerd gebruik waarbij de oorzaak dus ook weer bij de consument ligt....

5. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die service mag je toch wel verwachten van ms? Als ik zeg dat het een pc spel is zullen hun het geen probleem vinden!

6. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou het bij een pc game anders liggen? Als je je pc kantelt dan krijg je er ook krassen op en dan is de disc ook onlees baar.. ik zie geen verschil.

Ooit had ik ook dat m'n pc mijn disc stuk maakte door een brakke DVD-drive. Toen lag het echter aan de pc zelf en zowel de computer als de games kwamen van de Media Markt. Die ruilden toen de games om en hebben er een nieuwe drive in gezet. Maar die krassen kwamen toen absoluut niet door mij.

7. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ze winst moeten maken op de xbox 360" en op een pc game maken ze veel meer winst?

8. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    MrCrap; hoe oud ben je eigenlijk?

9. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0
    Tis wel echt extreem dat de 360 gelijk de CD gruwelijk bekrast als je hem kantelt.

maarjah als het in de handleiding staat (heb de 360 nog niet). dan is het je eigen schuld.

10. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Staat in zijn profiel

Geboortedatum:
    24-06-1990
    Leeftijd:
    15

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bullshit, als jouw disc kapot gaat door een productiefout dan krijg je een nieuwe disc, als je disc kapot gaat doordat je er verkeerd mee bent omgegaan krijg je géén nieuwe disc. Maakt niet uit of het pc of 360 is

/Edit: en waarom zou het microsoft uitmaken of ze winst maken op pc games of 360 games, het is toch allemaal voor hun

Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  12. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft er echt NIKS mee te maken.

Kijk... een pc game en Xbox 360 kosten aan meteriaal (DVD, hoesje, boekje) evenveel. Dus wat is nou het verschil? De kosten om jouw game te vervangen zijn even hoog.. of het nou een pc game of een 360 game is.

En ik weet niet of je het weet: maar een bedrijf maakt geen winst op het materiaal (DVD, hoesje, boekje) ze maken winst op de licentierechten. Net zoals een krant geen winst maakt op een extra krant die zij verkopen.. maar zij krijgen meer geld binnen omdat de advertenties meer mensen bereiken,

Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  13. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Dat verklaart een hoop...

Zijn 'argumenten' proberen te weerleggen is dan ook onbegonnen werk. _0/

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Psies, hoeveel pagina's met posts hebben we nodig om hem te overtuigen dat ie NIET in z'n recht staat ? |:-

Nja dit was in ieder geval mijn laatste post hier, ik wens de topicstarter veel succes met zijn probleem verder :)

15. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Laat MrCrap anders maar lekker klagen. Als je iemand er niet van kan overtuigen dat het z'n eigen schuld is, is het onbegonnen werk om hier iets te posten. Ik denk zelf dat dit topic nog beter dicht kan:+

16. AgentSmith

AgentSmith Guest

@ Crap:

Zo als hier al iedereen al duidelijk roept.....kantelen is je eigen fout als de disc draait. Hier kom je niet onderuit.....
    En denken....ahhh....MS is rijk genoeg....zo werkt het helaas niet. Kom maar af van die roze wolk waar je op woont.
    Sjeesz.....

17. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    haha, ik hoop dat dat een grapje is. Je moet je echt zwaar vervelen wil je van al dit soort dingen de hele handlijdingen gaan doornemen....

18. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij Microsoft was zou jij een xbox vergoeden die één of andere sukkel heeft omgegooid

Als je tog naar Kassa gaat heb het dan over een hardware fout ofzo

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik lees ze ook niet door, maar ik beweeg mn 360 niet met een spel erin, en zéker niet als hij draait.. En als het erin staat, kan je het MS niet kwalijk nemen..

20. AgentSmith

AgentSmith Guest

Ze kunnen je beter dit sturen ipv een nieuwe game8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina