Xbox 360 kantelen ''cd stuk''

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MrCrap, 30 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft het over vergoeden? Ik zou het gewoon dat ms de service van ea als voorbeeld neemt! 5 euro voor een game die je betaald hebt is toch niet verkeerd gevraagd?

2. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ja juridisch dekken ze zich in aangezien ze zich van dit gebruiksonvriendelijke feit bewust zijn. Toch sta je niet helemaal machteloos als consument. Als je kunt aantonen dat dit stuk electronica bij het minst of geringste al omvalt en daarom jou eigendom (het spel) schaadt dan kan een refchtbank oordelen dat de consument gelijk heeft. Je kunt je in een boekje wel voor alles proberen in te dekken, het moet wel reeel blijven. Daarom als je wat doet moet je het met zn allen doen, dan sta je een stuk sterker.

Aan de andere kant weet ik dus niet of dit idd vaak voorkomt of dat je gewoon dom bent geweest. Iig succes ermee.

3. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Ter Vergelijking:

Ik heb een mooie boekenkast, maar helaas liep ik hem omver toen ik hem aan het verzetten was, nu zijn de boeken die erin zaten gescheurd en onbruikbaar beschadigd .De Fabrikant van de kast wil het niet vergoeden!!Wat een klotestreek!!

Zoals je ziet is dit ook volstrekt onlogisch, net zoals jouw cd-gedoe.Het is jammer maar dit valt onder eigen risico.Wees blij dat je 360 nog werkt.

Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  4. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha :confused: :'-( niet die vergelijking is tever gezocht! Het feit is er is veel beweging bij de drive, vergelijk het met de ps2 is=geen. Er is veel beweging in als dan de box gedraaid wordt licht de cd verkeerd en is de cd verneukt! Ik stoote dat ding met me knie om en wist meteen dat het fout was! dus gebruiksvriendelijkheid? vul het zelf in

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Simpel gezegd? Zet 'm dan ook ergens neer waar ie niet om kan vallen.
    Gebruiksvriendelijkheid? Absoluut.
    Idiotproof? Nee, helaas niet.

Tyf je PS2 eens van een tafel af, met game erin, terwijl ie speelt?
    Wedden dat je disc naar de klote is?

6. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    De vergelijking is niet ver gezocht:

Jij gooit een xbox om waardoor het spel dat erin zit kapotgaat, vervolgens bel jij de xbox helpservice om het spel te vervangen???

7. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is veel beweging als de xbox draait, en valt hij of wordt gekanteld dan licht de cd verkeerd* spelling*

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heel mooi voorbeeld.

@MrCrap: aangezien je hier toch niet te overreden bent door de harde feiten van het consumentenrecht: ga lekker huilen bij Radar, de Consumentenbond of waar je maar je ei kwijt wilt. Dan kom je er lekker zelf achter dat de grote mensenwereld iets anders in elkaar steekt dan op het schoolplein; daar red je het niet met: "ja maar het is maar 5 euro! :'-(".

Knul, ik vind het sneu voor je, maar hoe je het ook wendt of keert: je staat absoluut niet in je recht, jij bent schuldig aan nalatig gebruik en dan is de fabrikant of de winkelier nooit en te nimmer aansprakelijk. Met andere woorden: eigen schuld, dikke.... (ik neem aan dat je de rest zelf wel in kunt vullen).

9. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Het is wel een grote vergelijking als je een ps2 van een tafel tyft of dat je hem laat omvallen

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo'n ding rechtop zetten is eigen risico, als je hem gewoon ergens neerzet op een stabiele ondergrond dan valt ie beslist niet om, tenzij je er tegenaan stoot, en dat moet je dus vooral niet doen :)

Niet zo heel ver gezocht als je het mij vraagt. Eigenlijk klopt hij precies.

/Edit:
    Ben je nou echt zo dom?

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Die vergelijking is niet ver gezocht, die slaat de spijker precies op zijn spreekwoordelijke hoofd! Heb je ooit een cd-speler gezien die niet kan bewegen?

Let's face it: de Xbox360 is een deugdelijk product. Alleen door oneigenlijk gebruik kunnen dit soort mankementen ontstaan. Aan jouw Xbox was niks mis, die is prima in orde. Zo'n ding omkieperen, dat is oneigenlijk gebruik: helaas pindakaas, maar geen garantie.

Jij wilt het opnemen tegen Microsoft terwijl jij er compleet naast zit en totaal niet in je recht staat? Succes :)

Trouwens, ken je het verhaal van Don Quichot en zijn strijd tegen windmolens? Moet je eens lezen, kun je lachen.

12. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we deze discussie beëindigen? ik vroeg om mensen die de zelfde problemen hadden en niet een grote discussie!

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je lokt het zelf uit vriend. Maar nu ben ik toch wel benieuwd: ben je nog steeds van plan om een brief op poten te sturen naar Radar en consorten?

14. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Darkwing, ik vind jouw avatar niet echt smakelijk.. :{

15. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog niet wat ik van plan ben. Als je leest dat de dit met een makkelijk klik systeem konden verhelpen vind ik de fout toch bij ms liggen! Ik denk dat jij die nu in een hele andere positie staat het zelfde zou voelen als ik!

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De fout ligt niet bij ms, hoe je het ook wend of keert. Als je dat ding omstoot is dat jouw schuld. En toen was het verhaaltje uit :)

En darkwing: ja ik heb dat van de windmolens met don quichot gelezen.. Mooie vergelijking ;)

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    En ik vind dat jij een mooie bak in je sig hebt staan, maar dat heeft verder weinig met het kantelen van de 360 en daarmee je CD mollen te maken ;)

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als ik 15 zou zijn en mijn van mijn zuurverdiende geld gekochte spelletje zou onbruikbaar zijn geworden omdat ik er zelf tegenaan gestoten heb zou ik balen. Hard balen. Ik zou hard vloeken, schelden en tieren en waarschijnlijk ook een potje uithuilen bij mijn moeder. Maar ik zou me er tegelijkertijd van bewust zijn dat het mijn eigen domme schuld is en dat ik me er maar bij neer te leggen heb dat ie stuk is en dat ik naar mijn centjes kan fluiten.

Misschien dat uithuilen bij je moeder helpt?

19. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    .1 Waarom vermeld ms het in de handlleiding zijn ze zich al bewust van dit voorval?
    .2 Op iedere ontwerpopleiding krijg je ingestampt dat je niet alleen moet ontwerpen op normaal gebruik, maar ook rekening moet houden met "oneigenlijk gebruik". Gewoon een foutje in het ontwerp dus.
    .3 Waarom doet MS zo moeilijk?

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    beledig de 15-jarigen niet :eek:

1. Zodat het je eigen probleem is als je de handleiding niet doorleest
    2. Tuurlijk, gooi jij toch lekker een TV uit een flat van 20 hoog, 'oneigenlijk gebruik' dus dat moet 'ie overleven :/
    3. Omdat ze geen verlies willen maken omdat sukkeltjes hun 360 omstoten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina