dit is gewoon 1 van de redenen dat ik nog geen xbox 360 heb gekocht, ik wil met meer mensen online. (één tip, ga niet op lopen scheppen over iets dat jij hebt en een ander niet... mag je niet mee discussieren als je geen 360 heb? hoor ik er nu niet meer bij.. )
Het is echt niet zo dat de Xbox 360 het niet aan zou kunnen ofzo, het is meer de conservatieve opstelling van MS tegenover het aantal mensen in Xbox Live games.. Iedereen die een verbinding heeft met veel upload kan veel spelers hosten in een game, echter gaat men nog uit van een relatief laag gemiddelde en legt dat aan iedereen op als standaard.. Zo zou b.v. PGR3 ook wel meer auto's aankunnen per race om maar wat te noemen.. Wat betreft CoD2 is het natuurlijk belachelijk dat settings als map, timelimit, killlimit etc etc officieel niet mogelijk zijn op Xbox Live.. Dat het nu wel via een omweg kan geeft gewoon aan dat het wel mogelijk is, waarom het er dus officieel niet inzit snap ik echt niet.. Gelukkig heb ik er als PC FPS gamer geen last van, mij zul je niet zo snel een FPS op de Xbox 360 zien spelen.. CoD2 speel ik ook op de PC, en daar werkt de MP prima met alle opties (en mods etc) die je maar wenst..
Kerel, ik heb niet gezegd dat je niet mee mag discussieren maar doe dat a) in de juiste thread en b) met de juiste argumenten... PDZ kan je met 32 man probleemloos op Xbox Live spelen.... Dus, koop een 360 of ga je niet lopen mengen in een thread die bedoelt is voor mensen MET EEN 360....
Is PDZ met 32 man online? Nou dan is het dus alleen in sommige games zo dat het aantal spelers wat laag is, want het kan dus wel gewoon.. Zolang MS en de developer maar willen.. Ben benieuwd of we dan ook 64 speler games gaan zien in 360 games via Live, in BF2:MC b.v.
lees alle reacties hier eens goed na en kom erachter dat het op 3 manieren wordt uitgelegd. wordt alles nu geregeld door 1 xbox of door 2. player 1 ben ik........maar wie is player 2 dan????? ben ik dat zelf op mijn eigen xbox met een 2de joypad of is iemand anders dat op xbox live???? tis mij nog niet helemaal duidelijk.
Iemand anders op Xbox Live. Player 1: Dat ben jij Player 2: Dat is iemand uit je friendslist, die zich overal op de wereld kan bevinden. Je zet je settings goed bij system link, en naarmate je de stappen hebt uigevoerd wordt je system link game doorgevoerd naar XBOXLIVE.
heb die usa site ff gelezen...tis nu duidelijk. ze hebben het wel steeds over perfect dark zero als "invite" game...........?? ik zal het zometeen eens proberen met een vriend van mij die vandaag ook vrij is en ruim 1mbit upload heeft om goed te kunnen hosten. zeker weten lachen als dit goed werkt......ben benieuwd
Do I need two Xbox 360's in order to do this? No, you can use one 360. Just click on the System Link screen and set the options up from there. kijk ff in de eerste post,daar staat een link naar de juiste manier om het te doen.
zojuist gedaan en idd....het werkt perfect. team death matches gedaan van een uur in rusland met iets van 14 man.....ging perfect en zonder lag. death match duurt maximaal maar 30 minuten net zoals capture the flag. wat wel belangrijk is is dat voordat de server op acht man zit de game wordt opgestart. zit de room vol met 8 man dan kan er niemand meer joinen......start je hem snel op voordat je room gevuld is dan kunnen er tijdens het spel tot 16 spelers gewoon meedoen met de game........ super leuke bug.
Dan wordt het spel nog leuker het wordt zo saai om maar elke keer de zelfde 4 gekken die voor mijn loop lopen af te knallen . Hoe heb jij het precies dan gedaan ik heb het gisteren met een maat gedaan van mij allen wij kozen team deadmatch met 1 uur tijd en 300 kills maar nou komt het leukste we kregen wel het veldje wat we haden gekozen maar niet de kils en tijd en de type game werdt elke keer deadmatch terwijl we team deadmatch haden gekozen hoe kan je dit verklaren dan . Mijn maat heeft via system link een game gemaakt en ik heb hem de game invite via een arcade game gestuurdt , zover ik weet hebben we niks fout gedaan
klopt.......ook wij kwamen erachter dat uiteindelijk de gametype random wordt bepaald......nou ja het werkt iig wel. lees links en rechts hier dat komende week een patch uitkomt die het lag en server probleem op gaan lossen. je kan straks dus wel hosten en je eigen friends uitnodigen.......wat verdomme een keer tijd werd.
Nou inderdaad! Ik ga dan ook meteen veel meer mensen van dit forum toevoegen, dus jullie zijn gewaarschuwd!
Oke thanx dat weet ik dat ook weer , en over die patch wist ik volgende week komt de 1st update voor de 360 en dan binnen een week de patch voor COD2 . Ben ik eindelijk van het gekut af met game invite's sturen . Maar ik heb vaak heel snel een server en lag heb ik niet echt last van , ik zit zelfs ook nog op een router samen met een maat van mij tegelijk COD2 aan het playe online in de zelfde kamer dan hebben we meestal binnen een paar minuten een kamer voor ons eigen lag vrij , en dan knallen we iedereen aan gort en dan is het _0/ _0/ voor al die stumpers die het tegen ons PROBEREN op te nemen .
het is vrij moelijk om dan met minder dan 8 in de lobby te zitten... Maar! het is en blijft lekker ruig!!!
Ik had daarstraks ook een room gemaakt, op zich werkte alles goed, veel jongens van hier in de room. Alleen 1 iemand bracht op een gegeven moment de Ping op 999. 6 vs 6 liep perfect, en hij komt erin, en de room is ineens 999. Hij verlaat de room weer, en alles loopt weer perfect, later zelf perfect 7 vs 7 gespeeld. Ik vraag me alleen af, hoe kan iemand die niet de host is (want dat was ik) nu de ping van de room op 999 brengen alleen door zijn aanwezigheid. Binnen enkele seconden dat hij steeds weg ging was alles weer normaal. En zodra hij joinde stegen de pings van circa 50 per persoon naar 999. Waar zit die bug dan?
hey ramon NL ik heb vanmiddag ook idd met je gegaimed... 6 tegen 6 ging idd goed... maar mischien dat jij dan maar 12 mensen kan hosten ofzo? morgen ben ik cker weer van de partij...