Wat is de beste manier om die vogels te killen? Ik leg steeds 't loodje als ik zo'n ding tegen kom. Bijzonder irritant... ]:-
ik ben een thief met marksman skillz! dus alsik zon vogel tegenkom ga ik in een klein hoekje staan (bijv. tussen de steen en kasteelmuur in) en knal ze met me pijl en boog neer, en die vogels kunnen je nix maken, omdat ze niet bij je kunnen met hun giga-lichaam
maar met het zwaard het ik die overmaatse kanaries nooit idd... zeker als die vogels met zn 2-en zijn, dan is het helemaal niet te doen met zwaard, knots, goedendag, broodmes, of wat dan ook.. dus je kunt het beste altijd een boog bijhebben..
welke level ben je dan? ik ben level 8 en ik kan makkelijk 2 vogels te gelijk aan, misschien wel 3....... misschien ben je gewoon nog niet sterk genoeg voor die beesten.
Ik kwam vandaag een vogel tegen en ik had een longsword en ik ben bij level 1 (ik heb het spel sinds vandaag)en ik had hem zo dood.
IK haat die dieren echt!!! cliff racers heten ze volgens mij... Niet dat ze enorm sterk zijn ofzo... ze zijn best makkelijk te verslaan... maar er zijn er zo enorm veel!! Als ik ff een stukje ga lopen kom ik er elke 5 minuten wel 2 tegen.. Maar ze zijn meestal al dood voor ze bij me zijn.. en doen me ook haast geen damage meer... wat wel cool is, is om een stel van die dieren mee te lokken in een dorp, en dan zo'n guard tegen die vogels laten vechten... En dan van een eindje toekijken...