ik denk dat zowel GoW en GR3 zullen tegenvallen, misschien niet voor anderen maar vooral snap ik het enthousiasme van sommige mensen omtrent GoW niet. Al die overdreven lichteffecten moeten het mooi maken? En bovendien lijkt het of die bolle gast die je speelt nou niet echt soepel te besturen is. Maar ja, misschien is het wel weer heel anders en wordt het een topgame. GR3 is gewoon niet mijn ding, dat wachten (lees:campen) totdat er iemand langs komt en je dan übertrots vinden dat je zo iemand kan killen vind ik een beetje zielig. Daarom ga ik voor Oblivion en Splinter Cell (voor de SP, de MP is iets te sloom voor mij). Het aanbod van games, om maar weer even ontopic te gaan, vond ik bij de lanch ook wat magertjes. Uiteindelijk heb ik nu PDZ en Cod 2 in mijn kast staan, waarvan de eerste mij toch wel tegenviel. CoD 2 heeft echt een supertoffe SP, maar de MP is volgecampt en vaak erg laggy. Bij PDZ vind ik het nog het leukst om MP Human vs. Bots te spelen met een vriend. Gewoon lekker fraggen tot je erbij neer valt, want als je tegen humans strijd is het vaak alleen een gevecht om de headshots en dat is niet echt mijn ding. Naast deze games was er geen 1 (misschien PGR en Condemned dan) game die me aansprak en nu wacht ik eigenlijk op maart, na welke mijn sociale leven even verpest zal moeten worden door Oblivion
Laatst bewerkt: 1 feb 2006