Aanbod van spellen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Link Static, 31 jan 2006.

  1. Link Static

    Link Static Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb de 360 sinds de dag dat hij uit is in Nederland, maar ik vond het aanbod van goeie kwaliteit spellen een beetje tegenvallen toen de 360 uitkwam.
    En nu, of volgende maand eigenlijk, komt het ene na het andere mooie spel uit ( Fight Night Round 3, Oblivion, Ghost Recon, Test Drive ).
    Dit hadden ze toch wel een beetje beter mogen verdelen van mij, want nu komt opeens alles ineen! *)

    En nu weet ik niet wat aan te schaffen volgende maand, ik denk dus dat ik alle games maar gewoon koop :9
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik denk dat van beter verdelen geen sprake is. De genoemde games waren gewoon nog niet klaar.
    Persoonlijk heb ik liever dat men iets meer de tijd neemt voor een ontwerp, code en testfase van een game, als dat we met een afgeraffeld product zitten. Zie Fable.

    Toch vond ik de launch line-up van de 360 sterk.
    Perfect Dark Zero, Project Gotham Racing 3, Kameo en Call of Duty II.
    Stuk voor stuk toppertjes, in mijn ogen.
     
  3. Thamaster

    Thamaster Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    ghost recon en test drive wacht ik ook al de heletijd op
     
  4. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de games vrij goed voor launchgames.

    Ik heb PDZ bij mijn 360 gekocht, maar die heb ik weer verkocht omdat ik die niet echt bijzonder vind.

    Project Gotham Racing 3 (gekocht via dit forum) vind ik wel zeer leuk, ik speelde laatst nog even Forza Motorsport bij een vriend op de Xbox en wist niet wat ik zag. Het zag er allemaal maar een beetje vaal uit en de bochten waren ook niet echt duidelijk te zien.

    Ik wacht op Gears of War en Oblivian en misschien ook wel Ghost Recon 3, maar Ghost Recon 2 vond ik eerlijk gezegd niet zo geweldig.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb op marktplaats mijn xbox 360 gekocht. Bij deze premium kreeg ik de games quake 4 en king kong. King kong wat totaal niet mijn ding. Deze heb ik direct geruild tegen PDZ (overigens ook niet echt mijn ding, maar dat terzijde O-)). Quake 4 is vet over live als je geen lag hebt. Sp ervan is ook oke en heb ik ook netjes afgerond. Toen pgr3 gekocht hier op de bazar en dat is echt de vetste titel wie ik gespeeld heb. Lekker online racen tegen de beste gohsts van de wereld. Ondanks dat ik weet dat ik niet in de buurt van die tijden kom is het toch vet om bijv. van plek 30 op live naar plek 25 op live te rijden.
    Als mensen nu nog een xbox 360 zoeken en niet weten wat voor game ze willen, raad ik hen allemaal PGRe aan :)
     
  6. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    over smaak valt niet te twisten
     
  7. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Link Static

    Je xbox360 al sinds dag1 en maar 30 gamerscore? :+

    Sommige mensen noemen de launchgames slecht, maar dat viel egt wel mee. Kameo, condemned, Pgr3 \o/ zijn geen b-titels ofzo.

    Ikzelf denk dat Ghost Recon3 best wel gaat tegenvallen. De vorige 2 games waren niet egt super en de filmpjes die we gezien hebben waren wel vet van GR3, maar op de latere screens vind ik het al wat minder worden. *mijn mening, hou je in :).

    Oblivion en Gears of War worden wel toppers denk ik en komen ook op een mooie tijd uit. Test drive unlimited heb ik net wat nieuwe screens van gezien en het valt me op dat het niveau van de 1e screens egt niet gehaald worden. Pgr3 is tog een stuk mooier, maar miss dat het qua gameplay wel wat wordt.
     
  8. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind kameo zeer gaar omdat ik niet van die spellen houd waarmee je moet transformeren enzovoort maar het is wel knap gedaan met die effecten enz. mja ik denk dat GR3 een beetje het zelfde blijft als die andere voorgangers ervan mja
     
  9. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat zowel GoW en GR3 zullen tegenvallen, misschien niet voor anderen maar vooral snap ik het enthousiasme van sommige mensen omtrent GoW niet. Al die overdreven lichteffecten moeten het mooi maken? En bovendien lijkt het of die bolle gast die je speelt nou niet echt soepel te besturen is. Maar ja, misschien is het wel weer heel anders en wordt het een topgame. GR3 is gewoon niet mijn ding, dat wachten (lees:campen) totdat er iemand langs komt en je dan übertrots vinden dat je zo iemand kan killen vind ik een beetje zielig. Daarom ga ik voor Oblivion en Splinter Cell (voor de SP, de MP is iets te sloom voor mij). Het aanbod van games, om maar weer even ontopic te gaan, vond ik bij de lanch ook wat magertjes. Uiteindelijk heb ik nu PDZ en Cod 2 in mijn kast staan, waarvan de eerste mij toch wel tegenviel. CoD 2 heeft echt een supertoffe SP, maar de MP is volgecampt en vaak erg laggy. Bij PDZ vind ik het nog het leukst om MP Human vs. Bots te spelen met een vriend. Gewoon lekker fraggen tot je erbij neer valt, want als je tegen humans strijd is het vaak alleen een gevecht om de headshots en dat is niet echt mijn ding. Naast deze games was er geen 1 (misschien PGR en Condemned dan) game die me aansprak en nu wacht ik eigenlijk op maart, na welke mijn sociale leven even verpest zal moeten worden door Oblivion:p
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  10. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    GRAW is ook een game waar je van moet houden om het leuk te vinden. Het is niet zo als alle andere schooters. Maar dit is toch de Game waar ik dit jaar naar uit kijk net zo als Too Human eind dit jaar.

    Edit: @ tomdamasker Campen gebeurt vrijwel nooit in een online macht van Ghost recon. Dus das eigelijk wel een klein beetje gezeik. Je krijgt het allen met siege dan moet je verdedigen
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Campen hoort bij dit soort spellen, het is geen Quake of UT. Bij CoD2 is het misschien wel behoorlijk aan de extreme kant, maar dat is niet de schuld van de spelers. Je speelt maar met 8 man in een behoorlijk grote map, en zonder sniper wordt het niks. Het kan wel, maar het speelt vrij frustrerend als je steeds over een paar honderd meter wordt neergeknald. Met de glitch is het al een stuk beter, zeker als je richting de 8vs8 gaat. Dan is het alles door mekaar, en het spel lijkt veel meer in evenwicht.
     
  12. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het aanbod van spellen idd wel wat weinig, maar er zitten wel een aantal goede titels tussen. Condemned, PGR 3 en PDZ vind ik niet gigantische titels, maar ik vind het wel goede spellen. Ik ben erg benieuwd naar Oblivion (hoewel ik al bijna zeker weet dat dat spel brilliant wordt) en Gears of War. Verder vind ik dat de ontwikkelaars zoveel tijd moeten nemen voor hun spellen als nodig is, dus als een spel wordt uigesteld zodat het beter wordt, vind ik het niet erg.
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zoals Graveheart al zei heeft het uitkomen van Oblivion, Ghost Recon, etc meer te maken dat die spellen nog niet klaar waren.

    Wat betreft het tegenvallen van de 360 launch titels. Dat is een kwestie van smaak. Het is niet dat het slechte titels waren, alleen zijn het wel allemaal titels die niet iedereen aanspreken. Niet iedereen houdt van een spel als Kameo of Condemned b.v. Gevolg hiervan is wel dat de 360 geen echte system seller bij de lauch had die iedereen moest hebben, zoals een Halo.
    PDZ die een beetje gepushed werd in die rol kon dat gewoon niet waar maken, niet alleen omdat ie kwa gameplay wat minder is als Halo maar ook doordat het stijltje van het spel je maar net moet aanspreken.

    Wat ook meespeelt is dat er eigenlijk nog niet echt iets vernieuwends is getoond. Project Gotham is erg mooi, maar we spreken over deel 3. Call of Duty 2, mooi maar op het grafische na niet iets wat we niet eerder hebben gezien, Kameo tof spel maar totaal geen verrassing meer aangezien we al een jaar of 4 daarop zaten te wachten. Om over de EA titels maar niet te spreken.
    Er zat dus ook geen echte verrassing tussen. Overigens is dit een "probleem" wat de ps3 ook zal hebben.
    De stap tussen de huidige generatie consoles en de volgende is een stuk kleiner dan de vorige keer (ps1 > ps2, xbox). Dat heeft ook zijn effect op de titels.

    Goed hier zal vast niet iedereen het mee eens zijn, just my 2 cents :)
     
  14. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, hier ben ik het totaal mee eens, daarom denk ik dat de Revolution nog wel eens verrassend goed kan gaan verkopen. Maar ik denk wel dat met titels als Oblivion en Gears Of War toch dat next-gen gevoel gaan geven.
     
  15. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    @ nemesis ik wel...

    maar heb nu ook wel het idee dat het nog even duurt voordat er iets goeds uitkomt. Ik ga vrijwel altijd vooral voor het live gedeelte, dus voor mij moet een spel een echt goede live ondersteuning hebben, oblivion ga ik denk ik dus ook niet halen, verder spreekt ghost recon mij absoluut niet aan, ik heb ooit een deel in een winkel gespeelt, maar ben er op af geknapt. Dus ik heb niet het idee dat er (Voor mij dan) binnenkort goede titels uitkomen...

    dus ik hou het nog maar bij PDZ en PGR 3, wat ik trouwens erg goede launchgames vind hoor!
     
  16. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    de spellen waar ik op wacht zijn Gears of War, Ghost Recon 3, battlefield maar waar ik het meest op wacht is Huxley deze game word egt zo vet _O_
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    Ik wacht met kopen tot

    ghost recon 3 , saint's row, topspin 2 er zijn :)
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het aanbod van spellen op de xbox360 zeer goed.
    ik heb voorlopig 11 xbox 360 spellen en ze zijn allemaal goed tot zeer goed tot zeer zeer goed.

    en wat er allemaal komt dit jaar.

    GRAW
    oblivion
    NBA 2k6
    full auto
    burnout revenge
    battlefield
    Fight Night Round 3
    Far Cry Instincts Predator
    Top Spin 2
    gears of war
    Splinter Cell - Double Agent
    pes 360
    fifa 07
    enz...
    dus als ze zeggen dat de 360 geen games gaat hebben amaai
     
  19. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Huxley...dat is toch dat massale online game. Lijkt me ook wel wat.
     
  20. mars15

    mars15 Guest


    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=80235

    wil je hier ff kijken aub
     

Deel Deze Pagina