Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidoNL

    fidoNL Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry mensen :$

    komt omdat ik d8 dat ik hem al op 60 had staan
    moest ik laats ook al een keer doen

    maar het werkt nu iig wel
    dankjullie wel :D
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  2. Vendoefel

    Vendoefel Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand die mij kan helpen ?????
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet weten, maar waarom oefen je niet gewoon in de sparring mode en de beste moves schrijf je op. Heb ik gedaan en dan houd ik iets van 15 goede over. De basisdingen kan je wel onthouden.
     
  4. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot jullie het allemaal onthouden!!!
    Ik weet er geen 15 uit me hoofd hoor!8)
     
  5. -Immortus-

    -Immortus- Live! > The Rest

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook ontzettend veel last van lag, dit terwijl ik het snelste account heb van @home, heb nu 7 potjes online gespeeld, en ze lagden allemaal als een gek, erg frustrerend.

    Geen problemen met andere live games btw, alleen DOA4. :'-(
     
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Eindelijk de laatste Character Unlocked en Alle Costumes Unlocked maar die Archievement van 100 Hours lijkt me echt moeilijk want de Uren van dat je gespeeld hebt kan je toch niet zien? :+
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  7. Vendoefel

    Vendoefel Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    commands

    Dat lijkt mij dan ook het beste ja, alle moves kan je toch nie van buiten kennen. dan zal ik daar vanavond eens werk van maken.

    grtz
     
  8. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    haha wat ik net tegen kawm op internet

    Select Spartan-458 and play on the Gambler's Paradise stage. During the match, a Warthog with Marines will appear on the road

    ff proberen :p
     
  9. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Das wel heel raar, ik heb een normale verbinding en heb er bijna niets geen last van!.. Ik zeg dat het hem aan je router legt ofzo..(denk ik):{
     
  10. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat denk ik niet, het ligt echt wel gewoon aan de netcode van DOA4.. Ik heb precies hetzelfde, het lagt als een gek, en ik heb ook een vette 8Mbit Xs4all ADSL verbinding die 100% stabiel is (geen packetloss) en enorm lage ping.. En mijn router staat echt 100% goed ingesteld, alle poorten voor Xbox Live etc staan open naar het vaste IP van mijn Xbox 360, en de Xbox 360 geeft zelf ook gewoon open NAT aan etc, alles in orde dus.. En games als PGR3 etc werken wel gewoon perfect, ik kan die lagvrij spelen met mensen van over de hele wereld.. En DOA4 dus niet eens tegen b.v. mijn broertje die 2km verderop woont met ook een vette internetverbinding.. Het slaat echt nergens op..

    Het lijkt er op dat DOA4 slechter loopt naarmate je verbinding sneller is.. Klinkt absurt, maar daar lijkt het wel op.. Maar wat het ook is, er is gewoon iets mis met die game online..
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  11. torluxes

    torluxes Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    opzich is die juist het makkelijkst van allemaal. :+

    Foutje in de software. Als je hem in een fight op pauze zet, dan loopt de total-game-time teller gewoon door |:-
     
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Hmm. daarom was die Time Mode zo moeilijk hij stond op Hard :+
    Maarja Survival lijkt ook al niet al te moeilijk want ik had al bijna 40 Doodgemept daar toen ik net begon met het spel :+

    Edit: Vette shit ik zag een Warthog voorbij rijden je hebt gelijk :+
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  13. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry effe offtopic.. Torluxes wat is nou dat 2de blauwe beeldje bij jou gamercard!??? Online vieuwer ofzo, maar hoe kom je daar aan?!
     
  14. torluxes

    torluxes Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    dat blauwe beeldje is de online viewer van Final Fantasy XI online.... ;)
     
  15. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je daar dan aan!????:confused:
     
  16. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    @ØniL!nk

    jij hebt met DoA allemaal geheime prestaties... wat zijn deze? ^^

    edit: laat maar :p

    Beta zat er bij OXM, de playOnline viewer is een soort rare variant van Xbox live die je nodig hebt om FFXI te spelen
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  17. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thx!_0/
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degenen die interesse hebben : als het goed is komt er nog een Strategy Guide uit van DOA4, met daarin dus voor elk character iedere move tot in de puntjes beschreven :cool: Handig als je een overzichtelijk naslagwerk wil hebben om te oefenen, ik verkies zo'n boek in ieder geval boven de standaard internet pagina maar goed das mijn mening....

    Heb btw nu alle costumes unlocked, nu Tengu nog....niet omdat ik ermee wil gaan spelen, maar gewoon om het compleet te hebben zegmaar :)
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    hehe, tungu vind ik zooooooo -_- niet cool, hehe ^^
     
  20. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan de opstartbug......ga je dan schelden?? Ik koop die pakkies gewoon, kost wel 5000, maar heb geen zin in die storymode. Filmpjes zijn cool, maar voor de rest geen reden om de singleplayer te spelen.

    Mijn avatar is een wit poesje. Ik heb een strikje gekocht en vanmiddag voor 5000 een masker met een veer :D expres gedaan als hint naar La Mariposa. Mijn avatar ownt best wel *)

    Online heb ik al een winning streak gehad van 30, vanmiddag stond ik weer op 28 maar toen verloren :'-( mijn winning streak van 26 met La Mariposa staat nog wel. Met Ultimate was mn langste winning streak 21 met Hitomi. En ben nu A- met zo'n 30.000 punten. Maar S is nog een hele lange weg. Zeker met mijn skills ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina