Al sinds het begin heb ik een vage rood doorlopen "B" in het menu. Hiermee bedoel ik dan het plaatje van "Press B for back". Ik heb ook op een andere tv gekeken en daar is de B ook doorlopen. Hoe kan dit komen? En is er een fix voor? :{
Als je live hebt moet je de nieuwe update downloaden (je krijgt deze automatich als je je Xbox 360 aan zet) maar als je dit (al) hebt gedaan en het heeft geen effect zou ik even Xbox bellen. Het nummer is: 0800 023 3894.
Iedere normale TV die dus draait op een bagger resolutie heeft dit probleem. Ook bij TV's waar de image gedownscaled is. Hetzelfde probleem heb je met tekst in sommige spellen (PGR3 heb ik het bij iemand gezien waar het helemaal verneukt was )
Ik heb het ook al geprobeerd op een LCD tv, precies hetzelfde probleem. Lijkt dus niet aan de tv te liggen...
Het kan ook aan je instellingen liggen. Dat je bijv. een resolutie hebt gekozen die je TV niet ondersteunt (dit kan je aan passen bij systeem)
ja, de kabel die bij het premium pakket zit... Ik zal eens gaan vogelen met de instellingen. bedankt in ieder geval!
mss moet je je kleur van de tv naar beneden bijstellen. als er teveel kleur in zit gaat hij vloeien, maar worden de beelden wel fleuriger.
Op hdtv wel ja, maar composiet is gewoon kut met dt. Ik durf te wedden dat het opgelost is met een RGB kabel.
Ik heb ook soms zoiets... Als ik Halo2 speel op mijn 360 krijg ik soms een paar meter voor mijn geweer een grijze muur, die gwoon meezweeft als ik loop, hij is wel doorzichtig maar is wel kut. Er staat iets op van: Xbox Live Login
hey dat van die halo 2 muur heb ik ook(heb nooit gekeken wat er eigenlijk in stond). ik kreeg dit niet vaak ofzo maar het is wel rete irritant
ik krijg soms als ik een hele tijd ergens naar kijk in halo2 een permanente afdruk van dat beeld voor me... met de xbox1 nooit gehad...
hdtv? je maakt gebruik van een hogere resoultie .. mogelijk kan je tv dit niet aan ... ligt in iedergeval aan je tv niet aan de xbox 360
Als je hem reset is die toch weer weg hè? Ik heb precies hetzelfde probleem, een blauw vlak dat de rest van mijn speelsessie blijft zitten bijv. Mijn xbox staat gewoon op normale tv ingesteld en is op een ouderwetse tv aangesloten.
xbox1? want ik heb het probleem pas sinds ik een 360 heb, volgende x (miss zometeen) als het gebeurd maak ik een pic!
Neenee, ik praat over de 360. Het is een probleem dat bij mij zich enkel voordoet bij (de BC van) Halo 2.