Hee mensen ik zit met het volgende probleem opgescheept. Ik me broertje en me grotere broer spelen allemaal css. We hebben allemaal apart css gekocht en allemaal dus een unieke steam ID. We zitten op 1 internet kabel, die van chello. Het is verbonden via een router. Meer info weet ik niet maar wil ik wel vragen indien het nodig is. Het probleem is: Ik kan niet tegelijk met me broer in 1 server spelen. We kunnen wel beiden in een andere server tegelijk spelen maar niet in dezelfde. Wanneer ik aan het spelen ben en hij wil ook joinen krijg ik een connection problem en komt me broer niet verder dan het schermpje " connecting to server ". Weten jullie hoe we er voor kunnen zorgen dat we wel met zn 3-en in 1 server kunnen spelen? het zou toch moeten kunnen want zo doen ze het toch ook altijd met lans?. Edit: Handig om ook nog te zeggen is dat ik wel eens met hun in 1 css server heb gezeten, alleen de ene keer doet hij het weer 2 maanden niet, andere keer wel weer. Nu al een paar maanden niet meer
Ik denk dat het komt doordat jullie alleemal op hetzelfde IP zitten. Maar hoe dat te verhelpen is weet ik niet.
ja kan best zijn, desondanks dat je router meerdere ip's naar jullie geeft gaat van de router maar 1 ipadres terug naar buiten. Tenzij je een lijn hebt die minstens 4 pc's kan aansluiten.
Heb een router die splits naar 4 verschillende pc ja,, met verschillende kabels maar het zou toch mogelijk moeten zijn,, want met lan party doen ze het toch ook via die manier lijkt me? met internet lan parties bedoel ik dan
Ehmz admin? Waar sluit je deze treath Ik heb op lossing gevonden van mij part word die verwijdert groet
Report je thread even, of stuur een pm naar een mod, dan sluiten ze 'm sneller. Maar wat feedback geven zou wel leuk zijn, want ik ben wel benieuwd hoe je dit opgelost hebt .