als je een level omhoog gaat mag je punten kiezen (willpower, strenght, speed enzz) ik heb al een reputation dat krijg je van zelf als je veel quest complete..
Wood Elf, Spellsword born under the sign of the Shadow... Tot nu toe lid van de Fighters en de Temple, en als ik strax weer terugkom in Balmora ga'k ook maar lid worden van the Thieves, die goedkope training is altijd handig, nietwaar?? En the mages natuurlijk om mijn toverkrachten een beetje te trainen... en en en en en en en en en en en en....
Ik weet t, daar ben ik ook al. Dan moet de fightersguild maar even wachten, de thiefsguild gaat voor. Daar ben ik al bij de 8e quest. Ik zoek de master helm ofzo.
dudes ik zit nu op mn werk, en als ik dit lees wil ik weer snel terugrennen naar morrowind, heb em al vanaf donderdag maar nog geen tijd gehad om te spelen, vanavond ga ik de hele avond/nacht los ermee......cant wait...
ik heb hem ook sinds donderdag, en kan hem niet met rust laten...... MORROWIND REGEERT!!! ik heb een dark elf, spellsword, nu level 2.... ben me aardig aan het opwerken in de mages guild....... verder nog weinig speciale wapens....... ga nu eerst die ring zoeken..(bedankt voor de tip!!! )
Ik heb hem sinds gister en ik ben een Dark Elf met battlemage is wel vet ik ga snel weer aan et gamen! net ziekgemeld op school door dit spel (hoezo verslaafd ) greetz
je moet naar de mage guild gaan in balmora, op de bovenste verdieping staat een tafel met een steen te waarde van 6000 gold! ik heb die gejat en verkocht. leverd weer wat centjes op. ik ga nu op zoek naar een katana die schijnt 120000 waard te zijn, die moet ik dus ook effe hebben
WEET ER iemand waar ik GLASS GREAVES KEN VINDEN ik heb alles glass behalve de graves!!!1 en is er een glass-bow
Tja, weet er iemand waar ik de master helm in de 8e thiefs guild quest kan vinden(ald ruhn)? Niemand antwoord op mijn topic in game help...
Ja zover kom ik ook, daar krijg je de naam van. Maar waar in die mansion? Hij is huge en ik heb (bijna) overal gezocht...