Nu keek ik een paar dagen terug in de kast van mijn broer, en daar zag ik een paar vette games onderanderen sid meiers irates! Leuk spel maar erg ingewikkeld dus heb ik een paar vraagjes. -Hoe voer je oorlog met een stad?? -Wat is een goeie manier om je piraten tevreden te houden?? dat wou ik ff weten. Als er op is geandtwoord mag ik closed
-Hoe voer je oorlog met een stad?? Eerst moet je in oorlog zijn met het land van wie die stad is, dat kan je doen door een paar van hun schepen te plunderen. -Wat is een goeie manier om je piraten tevreden te houden?? Veel plunderen ! Tip: Probeer in het begin eerst een groot oorlogsschip te veroveren, je kan daar veel in opslaan en is makkelijker de verdedigen dan een paar kleine bootjes .
ja gaat in de buurt van de stad nadat je een paar schepen hebt aangevallen van dat land, dan druk je op de a-knop en je begint de stad te bombarderen, na wat rondgevaren te hebben terwijl je de stad bombardeert, ga je de stad 'binnen' en dan staad er ofwel 'Sneak into Town' ofwel 'Sail Away' ofwel 'Attack Town ( ... pirates vs. ... soldiers)' ofziets , als je genoeg soldaten hebt (en dat is aan te raden anders ben je alles kwijt) dan kun je de stad aanvallen, ik hoop dat ik je geholpen heb!