Controler en Xbox werken fout

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door karf, 3 feb 2006.

1. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt iets heel vaags.
    Me Xbox 360 staat (verticaal) normaal was het altijd zo dat het lampje LINKS BOVEN branden en ook op me controller. Maar nu brant hij op me controller gewoon LINKS BOVEN maar op mijn Xbox 360 RECHTS BOVEN.

Alles werkt gewoon perfect en ik heb ook al mijn controller opnieuw laten connecten met de Xbox 360 (ook door het knopje naast de memory unit te zetten). staat me Xbox niet goed of wat is er aan de hand.

Heb Xbox al gebelt maar die kunnen het niet

2. ThijsR

ThijsR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doordat je 360 een kwart slag is gedraaid, is het LEDlampje op je 360 ook een kwartslag gedraaid.

3. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de xbox zorgt er altijd voor dat hoe de xbox ook staat voor contoller 1 het lampje linksboven brand, nu is dit bou jou dus niet het geval dus dan zou ik even de xbox een beetje bewegen(even horizontaal houden en weer verticaal ofzo:+)

4. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    idd gewoon een keer goed schudden (zonder cd er in natuurlijk) totdat je iets hoort bewegen dan zal hij het wel weer doen, want er zit een balletje of touwtje in dat merkt ofdat je xbox ligt of staat en die zal bij jou op dit moment wel blijven hangen

5. boatfreak

boatfreak Guest

wel eerst uitdoen en je spel eruit halen natuurlijk

Deel Deze Pagina