Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjapser

tjapser www.powerclan.nl

Leuk Bevonden:
    0
    uhh goeie vraag :confused:

2. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    GEWELDIG! Hij saved wel, maar hij laadt GVD mn oude savegame niet!! Die is op een of andere manier verdwenen. Dat kan toch helemaal niet!? NU MOET IK ALLES, ALLES OPNIEUW DOEN!

WAT EEN KUTAPPARAAT ;)

alle foto's heb ik nog wel, maar de story mode en time attack en survival, ALLES moet verdomme opnieuw!

Laatst bewerkt: 3 feb 2006
  3. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    hmm das wel vaag

Naja net met helena uitgespeeld moet zeggen dat ik dat eindfilmpje nog ut vetste vind :p vin ut jammer dat ut verhaal nooit wat verder word uitgewerkt want het concept van ut verhaal is vet goed

4. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook gehad, ik heb story mode nu dus al 2 keer uitgespeeld. de enige manier is om het overnieuw uit te gaan spelen

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je voordat je DOA4 opstartte en je deze melding voor de eerste keer kreeg wel eerst je profiel helemaal ingeladen ? Of heb je dit pas gedaan toen DOA4 al opgestart was ?

Er zit namelijk blijkbaar een savebug in het spel, en totdat de patch er is kun je deze het beste voorkomen door eerst je profiel helemaal in te laten laden voordat je DOA4 opstart....

Ik heb het zo nog telkens gedaan en nog geen enkele keer last gehad van de savebug. *Klopt af* :+

6. phearah

phearah Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er misschien wat serieuze NL spelers die zin hebben of af en toe een potje te spelen. Zoek iemand met een rank rond de A. Voeg me maar toe aan je vriendenlijst. Mijn gamertag = Phear NL

7. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    fucking hell! Dat was het dus: hij gaf een melding dat ik een device moest kiezen om naar te saven. Toen drukte ik op B, want ik zat nog op M'N BROERS PROFIEL :'-( Daar wilde ik niet op saven en toen ging hij dus raar doen.

Maar wanneer kan je dan van profiel switchen? Want mijn broer gaat er nog veel vaker op spelen en ik wil niet dat het nog eens gebeurd als ik bijna alles heb gehaald :confused:.

8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Koert : Het beste wat je kan doen is de Xbox360 aanzetten. Je profiel laten laden en daarna pas de game opstarten. Als je de game er al in hebt zitten en de game dus automatisch opstart, kun je het beste de Xbox aanzetten door je disc-lade open te duwen. Dan je profiel laden en dan de lade sluiten zodat de game start. Dan heb je geen last meer van deze bug.

9. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt

10. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    klopt niet, alles was er namelijk van mij al af toen mijn profiel al was geladen, dit weet ik zeker want ik wou die save bug misleiden. ik deed me box aan profiel was geladen DOA 4 erin en toen moest ik huilen:p

11. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Tecmo geeft diezelfde tip, je moet dus wachten tot al je informatie is geladen.

12. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Is het spel goed online?

miss wil ik deze titel kope.

13. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je wilde het spel links laten liggen, MAAR....(waar het punt zou moeten komen dat je DOA toch weer veel gaat spelen).....je ruilt hem voor Perfect Dark. DOA is toch wel een stukkie beter hoor dan PDZ. Maar jah, hoi hoi, gammo begint weer 8)

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    DOA4 en PDZ zijn twee compleet verschillende spellen die je in mijn ogen niet kan vergelijken.

Maar ik ben gisteren eens aan de slag gegaan met de time-attack mode. Voor de tag optie heb ik gebruik gemaakt van Kasumi en Hayate. Echt een heel goede combinatie.

Van de nieuwe characters vind ik Eliot en La Mariposa erg goed. La Mariposa heeft een beetje dezelfde stijl als Eddy uit Tekken, Capoeira. Met Eliot kun je heel makkelijk flinke combo's maken.
    Kokoro vind ik nou niet echt heel bijzonder. Vergeleken met de andere dames vind ik haar een beetje langzaam.

15. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik alles een beetje eentonig begin te vinden. Ik heb het nu na een week alweer links laten liggen. Dan maar weer wachten op een nieuwe goed titel.

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb ik geen last van. Hij blijft leuk en uitdagend voor mij. Ik vind het vooral tof om alles te unlocken en om de tricks te leren.

17. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Drie keer hard naar achteren, en dan keihard naar voren+yyy.
    Dan krijg je dus deze zeer pijnlijke stoot :D .

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Waarschijnlijk komt dat omdat omdat jij alleen de singleplayer speelt. Een beat 'm up boeit inderdaad niet meer zo nadat je hem hebt uitgespeeld, maar in multiplayer zijn ze verplichte kost. En voor DOA4 geldt dat helemaal! Het is heerlijk om met een vriend of vriendin achter je 360 te zitten en elkaar er van langs te geven!
    En dan komen er heel wat kinderlijke woordjes aan te pas:
    'Jaa daag! Bitch!'
    'Fucking hell! Hoe deed je die combo?'
    'What the fock?!?!'
    'Je gaat eraan, k*tkloot!'

_O_

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    idd, vecht spellen zijn pas echt leuk als je multiplayer speelt :) Single player speel je eigenlijk alleen maar als soort van oefening of om dingen te unlocken. En nu is het extra leuk vanwege online _O_

20. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je daar zeker gelijk in hebt ja!..
    Als ik alleen singelplayer had, had ik hem denk ik ook al links laten legge..
    Vooral daarna word ie online leuk!:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina