Maar er zal toch ooit een bestand komen dat je gewone externe hdd's erop kan aansluiten.. Denk ik, en hoop ik ook wel
nee .. en ja Deze kan aleen gebruikt worden voor muziek en foto's (dit kan al).. maar nooit voor saves en downloads als er andere externe hdd's komen dan zijn deze speciaal voor de xbox 360 gemaakt
Een bestand afspelen op een apparaat dat het bestand door gestuurd krijgt van een ander apparaat waarop het bestand staat.
Hij moet dus persee FAT32 zijn??? Dan kan er niet meer dan 4gb opgezet worden (per bestand) en dan kan ik geen HD WMV streamen omdat t er niet opgezet kan worden Is er misschien iemand die weet hoe ik wel bestanden van groter dan 4GB erop kan zetten? Bedankt alvast!
kvind het een beetje vreemd dat er [Algemeen] in de topicnaam staat... Dan verwacht ik tenminste een goede startpost.
er waren te veel vragen (toen der tijd) .. maar als je een goede startpost hebt schroom het dan niet om deze hier te posten .. dan update ik hem wel
gebruik macdrive. Hiermee kan je de hd formatteren naar een mac formaat. Dan kan je grotere bestanden opslaan. bij mij werkt het op mijn xbox 360
Moet of Fat32 zijn of HFS+ (Mac) USB2.0 Moet werken voor muziek,foto's en films in wmv of wmvhd format.
@ Fardo Fardo je hebt denk ik iets gemist, als je mbv macdrive (een progje om mac drives zichtbaar te maken op windows pc)de externe usb drive initialiseerd (formateren is niet nodig) dan krijgt deze hdd de HFS+ format. De Xbox360 "ziet" deze hdd dus heb je geen last meer van de 4Gig limit van fat32. Gevolg: heerlijk wmvhd films bekijken (maakt niet meer uit hoeveel gig deze zijn)