respect egt heel knap, ik gaat morgen ook proberen nog sneller te zijn, 1ste sectie was ik namelijk sneller als jouw.. Alleen na de tunnel en laatste sectie verpruts ik het steeds
Knappe tijd Fred Je ghost is op de een of andere manier een fijne om te volgen.. Net een 1.11.11 gereden met een niet al te nuchtere kop... dus hopelijk kan ik morgen die 1.10 eruit persen.
Kijk even hier. Dat is belangrijk voor als je mee wil doen met het karten Nette tijd fred Heerlijk. Ikzelf zit nog op een 1.11.68 ofzo, maar ik zit daar zo irritant vaak onder. Gister heb ik tegen 'x MaxFATAL1TY x', 'Masterchief Nick' en 'A DeviLs Rej3ct' gereden. Dan wordt je geownt hoor Ik won meestal wel van nick, maar zelfs op de challenge won MaxFATAL1TY het van me op racepace. Een tijdje terug had A DeviLs Rej3ct trouwens een racing line van 98%
Kan iemand mij een link hoe je de gekochte auto's kan afstellen. Het moet toch mogelijk zijn in zo'n top game? maar ik kan werkelijk nergens die optie vinden.
volgens mij kun je de auto's helemaal niet afstellen... (vind ik overigens ook totaal niet nodig, ik heb al genoeg hoofdpijn op een dag )
Tijden ge-update! Ik heb ook een nieuwe tijd \o/ 1:11.58 Ferrari Stradale Manual Rank 5 op Live Het was een redelijk rondje, zonder fouten, maar ik had overall gezien net niet de volle snelheid, dus een paar tienden moeten er zeker nog af. _0/ Wel spannend btw, vooraan én daarachter!
Ik heb me tijd ook weer sneller gezet, toxic was weer net sneller als mij(speedfightnl) , dus moest wel ff , maar me perfecte ronde lukt nog steeds niet ik wil me ghost uitzetten want daar wor ik zenuwachtig van maar dat ken nie geloof
jonges ik heb ook maar es een tijdje neergezet: 1:18,71 Ferrari Stradale Automatic bij de weg, wat word de baan/klasse voor volgende week? kan ik vast oefenen
Zo, zo'n D-pad rijdt toch stukken beter dan die stick Kan 3 dagen niet tippen aan mijn 1.12.43 en zet nu in 3 rondjes het volgende neer: 1.12.16 Stradale MT
Je begon in de 1.15 en eindigt misschien wel in de 1.11, gaat goed Tijden ge-update! Morgen de laatste dag, en dan weer klaarmaken voor de volgende challenge! Het doet/deed me iig goed om te zien dat competitie deze week erg goed liep. Bijna het dubbele aantal deelnemers i.v.t. de vorige challenge!
1.10.61 Maar ik verwacht niet dat ik er nog ver onder kom... Leuk dat de opkomst bij deze challenge zo groot is
Anders onderschat ik mezelf :{ Ik had al een 1.12.05 staan Maar morgen met een uitgeslapen hoofd + zee van tijd = 1.11.xx edit: 1.12.05 Stradale MT Let ook op de MT Sta nog met AT (en das voor watjes ) in de xbw lijst
Hoera, tot nu toe de snelste automatic, daar ben ik al wel blij mee. Hopelijk lukt het vandaag nog om een 1.11 te rijden.