Ik zit nu met een goede friend via Xbox 360 live een film te kijken (op RTl 5). Maar nu is het probleem dat elkekeer ons controller uit valt en niks kunnen zeggen (deus we praten tegen elkaar maar de controller is intussen gewoon uitgevallen). Waar kan ik instellen dat dit NIET gebeuert. Dus dat hij gewoon al die tijd aan blijft.
Kun je niet instellen. Zorgt ervoor dat je batterij niet leegloopt als je hem per ongeluk aan laat staan. Je moet gewoon eens in de 15 minuten oid even op een knopje van je controller drukken of het pookje bewegen oid.
niet de enige hoor, plakband of een muntje onder je pookje werkt ook (weet het uit ervaring). had een muntje onder mijn pookje gestopt en hij bleef gewoon aan staan...
grappig ... maar dat werkt niet ... de enige oplossing is idd de play and charge kit gebruiken Die mag je niet gebruiken zonder accu erin
Ik heb soms ook dat als ik m'n xbox of controller uit heb, dat heel lichtjes nog het lampje van m'n controller ook blijft branden. Een vriend van me heeft dit ook dus ik vraag me af of meer mensen dit hebben.
ik ook, ik denk dat er misschien een soort glow in the dark stofje zit in het transparante deel ( de cirkel )
heh, dat heb ik niet geprobeerd maar ik zie het ook alleen in het donker.. vandaar dat ik glow in the dark dacht...