Ik heb nog eens even gemailed, omdat ik het wat lang vond duren. Ze zijn op 't moment door de voorraad heen, en krijgen volgende week weer nieuw. Dus, als alles gaat zoals het hoort, hebben we eind volgende week een nieuwe Call of Duty II in huis.
he ik lees dit nu net pas.....ik heb dat inscheuren ook in de binnenring van de disc. ik haal deze altijd normaal uit de doos...en toch gaat hij naar de klote zal morgen eens bellen met de winkel als ik de post hierboven lees.
Omdat er zonet [non xbw mod]onodig een topic was gemaakt[non xbw mod] dat je nog garantie hebt: Quote ik diegene even:
nee.. nog niet bekend althans, Het ligt ook aan het hoesje.. is zeg maar niet een druk knopje je moet je cd er gewoon uittrekken! (Dat is wat ik heb gehoord)
Ik had het ook bij CoD 2 en ben naar de winkel gegaan en je hebt 90 dagen garantie... maare je kan beter vragen om een andere game want het komt TE vaak voor bij CoD 2 en ik heb/had liever niet dat het nog een keer gebeurde dus nu heb ik PDZ (is wel minder leuk alleen wel betere kwaliteit...) en dan koop ik CoD 2 wel als die een classic is
ik heb nog steeds geen antwoord van activision waarom gaan we eigenlijk niet klagen bij infinity ward???
Ik heb nu ook een barstje in fifa als ik hem gewoon in een ander doosje doe blijft de barst dan hetzelfde.. ?