vraag over plaatsen router

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door DulleNL, 5 feb 2006.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    mijn situatie thuis:
    1 multi pc modem, van waaruit 3 kabeltjes naar 3 pc's lopen. 1 van die kabeltjes gaat naar mijn kamer, waar ik dat kabeltje de hele tijd moet wisselen tussen mijn pc en xbox 360.

Ik heb thuis toevallig nog een router liggen (een vrij recente). Als ik nou die router aansluit op dat kabeltje wat mijn kamer binnenloopt, en van daaruit weer 2 kabeltjes leg die naar mijn pc en xbox gaan, zodat ik niet meer de hele tijd hoef te klooien om dat kabeltje steeds ergens anders aan te sluiten.

Wordt mijn verbinding daar niet trager van? of kan ik dat gerust doen?

Ik heb Het Net Snel Surfen:
    Snelheid: 4 Mb / 256 Kb/s

2. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet weten maar als het goed is zou dat moeten kunnen.
    Waarom probeer je het gewoon niet uit en kijken wat er gebeurt er zou niks ernstig gebeuren en als je internet vertraag of er gebeurt wat anders dan weet je dat het niet lukt.

Veel suc6 ;)

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    mooi :9

ga ik dat gelijk ff realiseren, k heb namelijk in het Xbox 360 live thread ook een bevredigend antwoord gekregen van Fardo _0/

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    hoeveel poorten zitten er op die multi pc modem?
    als er maar 3 op zitten moet die router geen probleem zijn, NAT zou ik wel uitschakelen als ik jouw was ;)

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    gewoon instellen als switch of bridge, heb ik ook :) alles gaat hier het hele huis door :)

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    het zijn er 4 (waarvan 3 in gebruik)
    ik heb het gisteravond nog geprobeerd, door een paar potjes online te racen met PGR 3, en dat ging heel goed :9

ik heb een "prachtige" ICT-opleiding gevolgd, en nooit is me geleerd wat NAT is:confused:
    als je me even wilt uitleggen wat het is, en wat voor nut het voor mij zou hebben, wil ik het best uitschakelen ;)

//edit:
    t is deze: http://www.speedtouchdsl.com/prod546.htm

Laatst bewerkt: 6 feb 2006
  7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
  8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ook niet geleerd hoe dat moet :p (echt niet, want het was een k*t-opleiding, alles moest je zelf uitzoekn :mad:)

ik heb vandaag nog wel meer dingen te doen (nu niet meer, ben er al klaar mee), en ik vind de uitleg die op dit forum wordt gegeven meestal beter dan de resultaten die je via google krijgt

een goede site om zo een afkortingen op te zoeken is bv. ook www.computerwoorden.nl (ik ken mijn sites dus wel :9)

maar even goed bedankt voor je hulp, al kwam dat niet echt van harte O-)

Laatst bewerkt: 6 feb 2006

Deel Deze Pagina